Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
komende jaren mmorpgs kunnen spelen, 1080 films/series kijken, aantal iets zwaardere programma's kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten? 600-650 voor de onderdelen die ik nog nodig heb, evt iets meer, maar hoe goedkoper hoe beter..
exclusief windows/assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?em?
bluray speler, oude 120gb ssd en als kast de Coolermaster advance 690 2
Kan even niet opzoeken om welke ssd en speler het gaat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?bben?
vidkaart/hardeschijf/koeler/voeding/geheugen/moederbord/processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)tc.)
1920*1080 is prima
Ga je overklokken??
nee
Wat verwacht je van ons?ons?
Advies over de onderdelen
Ik heb nu dit samengesteld gebaseerd op de bbg, en vroeg me af of dit zo prima is, of dat ik beter iets kan upgraden/veranderen. Zo vroeg ik me af of 450w wel genoeg is/blijft en of dit moederbord niet te slecht is?
En dan heb ik zelf nog een bluray speler, oude 120gb ssd en als kast de Coolermaster advance 690 2
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
komende jaren mmorpgs kunnen spelen, 1080 films/series kijken, aantal iets zwaardere programma's kunnen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten? 600-650 voor de onderdelen die ik nog nodig heb, evt iets meer, maar hoe goedkoper hoe beter..
exclusief windows/assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?em?
bluray speler, oude 120gb ssd en als kast de Coolermaster advance 690 2
Kan even niet opzoeken om welke ssd en speler het gaat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?bben?
vidkaart/hardeschijf/koeler/voeding/geheugen/moederbord/processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)tc.)
1920*1080 is prima
Ga je overklokken??
nee
Wat verwacht je van ons?ons?
Advies over de onderdelen
Ik heb nu dit samengesteld gebaseerd op de bbg, en vroeg me af of dit zo prima is, of dat ik beter iets kan upgraden/veranderen. Zo vroeg ik me af of 450w wel genoeg is/blijft en of dit moederbord niet te slecht is?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 199,95 | € 199,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 628,65 | |
En dan heb ik zelf nog een bluray speler, oude 120gb ssd en als kast de Coolermaster advance 690 2
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 13:56 ]