Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 19:46
Iemand al in bezit van dit apparaat en bereid om een mooi ervaring topic te beginnen:p? Heb een optie op deze tablet nu al als tweedekansje (geen idee hoe dat nu al mogelijk is..) maar kan helaas nog geen echte reviews vinden, alleen hands-on. Bovendien is het ook nog een Azerty variant.

[ Voor 8% gewijzigd door WouterL op 19-03-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Ben zelf op zoek naar mijn desktopvervanger (iMac 2009) en kwam ook deze tegen. Lijkt mij een hele interessante optie, zeker gezien mijn behoefte in 'power' gebruik de laatste jaren is gedaald en behoefte verschoven is in de richting van productiviteit in de zin van MS Office.

Nu had ik de HP Spectre al in mijn vizier alleen deze heeft gezelschap gekregen van deze 2-1.

MobileTechReview heeft pas een review online gezet en is aardig positief over de tab pro s.

Ben benieuwd of Tweakers zelf ook deze tab pro s gaat reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 22:10
Wouter lucassen schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:44:
Iemand al in bezit van dit apparaat en bereid om een mooi ervaring topic te beginnen:p? Heb een optie op deze tablet nu al als tweedekansje (geen idee hoe dat nu al mogelijk is..) maar kan helaas nog geen echte reviews vinden, alleen hands-on. Bovendien is het ook nog een Azerty variant.
Hi Wouter & Crawl NL, via de Tweakers actie heb ik deze tablet twee weken mogen testen en mijn review staat inmiddels online. Je kan 'm hier vinden: Samsung TabPro S Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Goede en uitgebreide review, waarvoor dank. Ben overigens nog steeds zoekende en hij staat nog steeds op mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 22:10
Crawl NL schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:22:
Goede en uitgebreide review, waarvoor dank. Ben overigens nog steeds zoekende en hij staat nog steeds op mijn lijstje.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Als je een keer in de buurt van Amsterdam bent zou je 'm even kunnen komen proberen? Ben bijna iedere dag wel op de UvA te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Graag de volgende keer een echte topic start maken. Deze gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.