[Verwijderde gebruiker] heeft 18 reacties achtergelaten, welke allemaal met -1 zijn beoordeel. Toch is zijn reactiescore 0,3. Misschien snap ik de formule niet helemaal, maar dat lijkt niet helemaal te kloppen
.
Kijk morgen nog eens? Die score wordt niet real-time geüpdatet.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zijn alle beoordelingen wel -1? Je weet dat sommige gebruikers, zoals jijzelf, een hogere weging hebben bij moderaties dan anderen?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, alle reacties staan netto op -1 zoals in het tabblad activiteiten van de gebruiker (gallery: pupu/activiteit) te zien is. Reactiescore wordt net als karma eens per dag geüpdatet op de profielpagina.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Jup, ik heb al zijn moderaties bekeken en die staan daar allemaal op. Mijn weging draagt niet bij aan de reactiescore op iemands profiel, dat zou slechts de totale som moeten zijn van de medianen van elk bericht.Hero of Time schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:54:
Zijn alle beoordelingen wel -1? Je weet dat sommige gebruikers, zoals jijzelf, een hogere weging hebben bij moderaties dan anderen?
Maar zoals evest zegt, dat wordt waarschijnlijk pas morgen bijgewerkt.
Is eigenlijk ook te zien aan het aantal karma punten dat die 18 -1 reacties nog niet zijn verwerkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeehond op 19-03-2016 18:05 ]
200 fish found!
En dat is nu wel te zien. Evest had gelijk, het is een dagelijkse verwerking.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1