Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09 18:55
Hallo,

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe smartphone en windows 10 mobile sprak me wel aan, maar nu wil ik graag een toestel met een fingerprint reader.

Welke W10 mobile toestellen hebben allemaal een fingerprint reader?

De volgende toestellen heb ik al gevonden:
  • Umi Touch (krijgt misschien w10 mobile)
  • Alcatel idol pro 4
  • Xiaomi Mi 5 (krijgt misschien w10 mobile)
Zijn er nog andere die ik gemist heb?

Ook had ik nog een vraagje over het update beleid.
Als ik nu bijvoorbeelde de Umi Touch koop en hier Windows 10 mobile opzet, wie zorgt er dan voor de update? Umi of Microsoft?

Mvg
Martijn

Beste antwoord (via M_K_ op 20-03-2016 15:48)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
Beiden zorgen ervoor. Microsoft doet het OS, maar heel soms zijn er wijzigingen aan de firmware nodig. Daar moet Umi dan voor zorgen. Voor zoverik weet is het wel onderdeel van de overeenkomst tussen MS en andere partijen dat zij dat ook daadwerkelijk doen. In het verleden is het echter wel al eens voorgekomen dat een toestel geen update heeft gekregen doordat de firmware niet gereed was.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
Beiden zorgen ervoor. Microsoft doet het OS, maar heel soms zijn er wijzigingen aan de firmware nodig. Daar moet Umi dan voor zorgen. Voor zoverik weet is het wel onderdeel van de overeenkomst tussen MS en andere partijen dat zij dat ook daadwerkelijk doen. In het verleden is het echter wel al eens voorgekomen dat een toestel geen update heeft gekregen doordat de firmware niet gereed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_e
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-08 18:09
Is er iemand die ook daadwerkelijk een umi touch heeft met windows 10 ? Ik wil deze ook graag maar ik kan hem nergens bestellen en het zelf er op zetten kan nog niet ? Er zijn voor zo ver ik weet geen goeie windows telefoon s te krijgen op dit moment ik heb nu een nokia 830 en kan nog geen goeie opvolger vinden ( liefst metaal )