Toon posts:

Geen geluid uit een Beo vision 4-50

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
beste

ik heb een Beo vision 4 gekocht gebruikt en heb ook een viega 2 draads box er bij gehad maar als ik die aansluit aan de zij kant van de tv hoor ik niets????

en hoe kan ik het menu içn het nederlands veranderen???

Mvg en bedankt voor uw hulp
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-03-2016 15:26)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56

OMD

Je kan niet zomaar elke luidspreker aansluiten op een Beovision. Vindt het überhaupt vreemd dat je een B&O hebt weten te bemachtigen met een vreemde taal instelling. Vroeg de tv wel om een pincode?

Je hebt zover ik weet een speaker systeem van B&O nodig met een powerlink aansluiting. Je hebt ook een soort speakerbar voor onder de tv. Jaren geleden een flinke tijd B&O verkocht maar weet helaas niet alles meer.

Het instellen van een B&O tv heeft ook wat voeten in de aarde kan ik je zeggen mbt geluid over de luidsprekers laten lopen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:48:
...en heb ook een viega 2 draads box er bij gehad
Wat is dit?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:48:
ik heb een Beo vision 4 gekocht gebruikt...
En, wat zegt der verkoper over hoe het was aangesloten? Of moet ik ervanuit gaan dat je de TV 2 jaar geleden hebt gekocht en sindsdien geen idee hebt hoe je alles moet aansluiten en de helpdesk van B&O wilde je niet helpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt de B&O verkoper die zij dat ik een hele verkeerde set heb gekocht en ik een duur set boxen nodig heb

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:56

OMD

Je kan niet zomaar elke luidspreker aansluiten op een Beovision. Vindt het überhaupt vreemd dat je een B&O hebt weten te bemachtigen met een vreemde taal instelling. Vroeg de tv wel om een pincode?

Je hebt zover ik weet een speaker systeem van B&O nodig met een powerlink aansluiting. Je hebt ook een soort speakerbar voor onder de tv. Jaren geleden een flinke tijd B&O verkocht maar weet helaas niet alles meer.

Het instellen van een B&O tv heeft ook wat voeten in de aarde kan ik je zeggen mbt geluid over de luidsprekers laten lopen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt hij vroeg om een pin code maar die was goed geen probleem

nu alleen de geluid?????
mvg en bedankt
Pagina: 1