Hallo,
Ik ben al de hele avond bezig met portforwarding. Ik wilde een nieuwe regel maken maar wat ik ook doe, het wil niet werken. Ik heb al vaak portforwarding gedaan maar op een of andere manier lijkt het er op dat de router simpelweg niet de poort open zet.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- regel aangemaakt --> reboot --> test = nog steeds dicht
- regel opnieuw aangemaakt = nog steeds dicht
- regel aangepast naar andere poort , zowel intern als extern veranderd = nog steeds dicht
- regel aangepast: ander IP gekozen = nog steeds geen resultaat.
- bestaande, werkende regel opnieuw aangemaakt= werkt in eens niet meer.
mijn versie is V1.0.4.30_1.1.67
Ik had straks wel een taal update maar daarvoor leek het ook niet te werken. Volgens de update tool zijn er geen nieuwere versies terwijl ik online wel over een v1.0.6 zie waar dit soort issues schijnbaar voor schijnt te komen.
Heeft iemand nog tips voordat ik hem hard reset?
Ik ben al de hele avond bezig met portforwarding. Ik wilde een nieuwe regel maken maar wat ik ook doe, het wil niet werken. Ik heb al vaak portforwarding gedaan maar op een of andere manier lijkt het er op dat de router simpelweg niet de poort open zet.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- regel aangemaakt --> reboot --> test = nog steeds dicht
- regel opnieuw aangemaakt = nog steeds dicht
- regel aangepast naar andere poort , zowel intern als extern veranderd = nog steeds dicht
- regel aangepast: ander IP gekozen = nog steeds geen resultaat.
- bestaande, werkende regel opnieuw aangemaakt= werkt in eens niet meer.
mijn versie is V1.0.4.30_1.1.67
Ik had straks wel een taal update maar daarvoor leek het ook niet te werken. Volgens de update tool zijn er geen nieuwere versies terwijl ik online wel over een v1.0.6 zie waar dit soort issues schijnbaar voor schijnt te komen.
Heeft iemand nog tips voordat ik hem hard reset?
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl