PII 450 doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:15
Hoi,
Ik post hem hierzo ook maar omdat ik niet weet in welk forum die nou thuis hoort.

Een maat van mijn heeft een PII 300 op een asus p2b f mobo met 128 mb sdram (66mhz) en een viper 770U

Nu hebben wij op dat zelfde mobo een PII 450 gezet met 100mzh geheugen. Geen enkel probleem zou je zeggen, eigenlijk ook niet is het niet dat windows perfect (???) draait alleen als wij dan Unreal tournament op starten loop het spel vast in de opstart fase.

Een driver probleem misschien, alleen op die PII 300 werkt allemaal wel. Zou het kunnen zijn dat die PII 450 verrot is maar zou het dan ook niet moeten zijn dat windows zeker niet opstart als de cpu overleden is.

Boedha

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd in de unreal dir. de file unrealtournament.ini weg te knikkeren en dan opnieuw het spel te starten?

Werkte bij mij wel toen ik van een 300@450 naar een 400@600 + pc100 geheugen upgrade.
Ik had namelijk last van hetzelfde probleem!

Verwijderd

Unreal Tournament houdt inderdaad een log bij met een korte beschrijving van je compu (geheugen/type processor/etc)... goed kans dat ie dat opslaat in dat .ini bestand als je op "safe" wilt spelen zou ik UT ff opnieuw installeren (check ook ff of de p2-450 dezelfde Vcore heeft als de p2-300... dat weet ik nl niet... als die verschillend zijn kan dit ook een oorzaak van onstabiliteit zijn)