Operation flashpoint met diamond viper 2

Pagina: 1
Acties:

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb een probleempje ik heb Operation Flashpoint op mijn comp gezet. Maar nu ik begrijp dat het het spel zo heet maar het is toch niet de bedoeling dat hij iedere 10de miliseconden gaat flikkeren. Ik wou vragen of men dit probleem vaker heeft.
hij blijft maar flashen.

Ik heb een Diamond viper 2 in mijn comp zitten.

Verwijderd

Probeer eens powerstrip te installeren zodat ie altijd jouw goede refreshrate pakt... bij mij verhielp het een soortgelijk probleem bij een ander spel..

Verwijderd

Al geprobeerd flink wat opties uit te zetten of de textures lager te zetten? Voor'et geval.. dat doe je in preferences... :)

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
probeer eens de nieuwste reference drivers voor s3:

ftp://ftp.hastec.nl/pub/videokaarten/viper/Viper2/Refdrivers/410_win9x_95112.exe

en probeer ook es 16bit ipv de standaard 1024x768x32 instelling van OF.

en zoals gezegt: zet alle textures/ ventjes /autos /andere shit op 128x128 textures ipv 256x256. die kan je vinden bij de preferences van OF bij het autorun menu.

suc6

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hehe kamphuisie :) blijft leuk he met die comprak pc van je ;)

Verwijderd

ik kan de oplossing geven op dit probleem.
ik had precies het zelfde. Ik heb echt alle drivers geprobeert en power strip. Weet je wat de enige oplossing bij mij was? m'n oude Viper 550 weer terug in m'n kast zetten.

Hij werkt niet met een Viper II.

Succes !

Verwijderd

hij werkt wel met een viper II. Althans hier wel. t is niet zo snel, maar hij knippert niet. zet double/triple buffering aan (met een tweak proggie ofzo) en ook wait for vsync. probeer hem anders in een window te draaien. t is D3D dus dat moet ook wel ergens te vinden zijn. meestal draaien D3D progs in een window altijd goed en sneller.

Verwijderd

Kep 'm maar ff naar boven gehaald, want ik heb pcies hetzelfde probleem (onder WIN98Se).

Al het bovenstaande al geprobeerd maar nog steeds niet gelukt

Verwijderd

Ik ben gelukkig niet de enige!!

Het probleem is nog steeds niet opgelost :(

Iemand ff helpen?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
probeer onze driver eens!

http://www.jgc.f2s.com/
Pagina: 1