Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech 910 layout

Pagina: 1
Acties:

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Had de logitech 910 (keyboard). Op alternate stond eu layout, komt binnen met een $ teken en een mini linker shift aangezien er nog een slash zat tussen gepropt.
Beetje vreemd van een gaming toetsenboard maar alla, ik dacht rij even langs alternate om een nieuwe te halen. Kreeg te horen dat ze die niet hadden slash niet bestond in NL.
Dit terwijl alle foto's gewoon een normale shift laten zien.
Voordat ik een nieuwe aankoop doe heeft iemand een G910 met een grote linker shift ?

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:15
Volgens Reddit zou typenummer 920-006385 met een grote linkershift zijn, al zijn er ook meldingen van typenummer 920-6773, maar daar kan ik verder niets van vinden. Dus kijk even naar het type-nummer van het jouwe.
Ik vraag me eigenlijk af wat ze met een EU-layout bedoelen? Ik gebruik bijvoorbeeld azerty, vanuit Duitsland heb ik eens een qwertz-toetsenbord gehad, Nederland zit dan weer op qwerty. En bijvoorbeeld Polen is dan weer gewend om op een US-layout te typen.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Logitech (gaming) toetsenborden krijgen met normale layout is heel erg lastig tegenwoordig. Je moet juist de US (international) layout hebben. Toen ik een paar jaar geleden nieuw toetsenbord wilde kopen heb ik daarop Logitech afgeschreven, misschien is het tegenwoordig al wat beter te doen, maar toendertijd waren je optie zelf importeren vanuit de VS of hopen dat een webshop het al voor je had gedaan.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
De man van Alternate vertelde mij dat ze eigenlijk alleen US layouts versturen. Al staat er EU layout op.
Ik kan in ieder geval niet leven met een kleine shift toets dit terwijl ik het een best fijn toetsenboard vind. Nergens ook een versie met grote shift gevonden :(

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Volgens mij haal je het nu (nog steeds) door elkaar. De standaard US layout (ANSI) heeft normaal gesproken een brede shift. ISO met een smalle shift wordt juist in de EU gebruikt.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

In Nederland levert Logitech het US international toetsenbord, met het ISO formaat, wat betekend dat je een kleine linker Shift toets hebt. Ik heb zelf ook een G910 en eigenlijk absoluut geen enkel probleem met de kleine shift toets, gewoon een super tikplankje. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 18:14
Vind het echt vervelend dat ze die layout leveren. Heb al een G910 spark terug gestuurd. Vandaag een G910 spectrum geleverd gekregen met dezelfde kleine shift.
Er staat trouwens overal US layout bij en ga er dan toch vanuit dat het niet een variatie is

Kan zelf niet met een kleine shift overweg aangezien ik een kleine handicap heb... Importeren dan maar.
Pagina: 1