Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 10 Mobile: 920 en 1020 géén update?

Pagina: 1
Acties:

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
nieuws: 'Bijna 35 procent Windows-smartphones krijgt geen update naar Windows...
De hardware is niet de enige beperking, want ook toestellen zoals de Lumia 1020 en 920, die 2GB en 1GB ram hebben, krijgen de update niet.
Waar wordt bevestigd dat de 920 en 1020 nooit een update zullen krijgen? De update is nu nog niet beschikbaar voor die toestellen maar ik zie in de tweets die gelinkt worden noch in de documenten van Microsoft genoemd dat ze nooit een update krijgen.

edit:
Ook vraag ik me af waarom Windows 10 Mobile niet gekoppeld is aan dit nieuws? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 18-03-2016 16:10 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
De tweet die als afbeelding in het artikel staat laat toch duidelijk zien dat een upgrade voor de 920 en 1020 niet op de planning staat?

Dan kun je beargumenteren dat er niet staat 'nooit', maar er staat ook niet 'nooit' in het artikel. De aanwijzingen van verschillende bronnen binnen Microsoft doen het komen van zo'n update nu wel heel onwaarschijnlijk lijken.

Die koppeling voeg ik toe :)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
Thanks voor de (terug)koppeling. Ik had zelf niet helemaal in de gaten dat in de betreffende alinea de situatie nu wordt beschreven; dat komt in de laatste zin pas terug. De tweet vind ik niet een extreem duidelijke bevestiging; de toestellen worden niet expliciet genoemd, alleen in de 'etc.'. Of je de 920 en 1020 daar bij wil scharen, tja, het is inderdaad de x20 serie, maar een expliciete vermelding was duidelijker geweest. Maar goed, da's persoonlijk :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.