Toon posts:

Wie heeft er ervaring met een Acer 20/10/40?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,
Ik zit al een tijdje rond te kijken naar een cd-brander, en nou zat ik vandaag eens wat prijzen te vergelijken, zat te denken over een Plextor 16/10/40, maar toen kwam ik in de Pricewatch ook de Acer 20/10/40 tegen. Deze kost 491 bij Crazy Pc (iemand ooit van gehoord?), en dat is dus goedkoper als de Plex (nog steeds duur natuurlijk :()
Nou zit er in een andere pc hier thuis wel een Acer cd-rom en dat is wel een topding eigenlijk (behalve dat irritante klepje dat steeds afbreekt), maar ik heb totaal geen ervaring met Acer branders dus vroeg ik me af wie me hier wat meer over kan vertellen. Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier die in het bezit is van een Acer 20 speed?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen, is deze brander echt nog zo nieuw dat niemand hem heeft? Hmm.....ja hij staat ook nog niet op de site van Acer zelf, hoe kan het dan dat Crazy PC hem al verkoopt? Naja, ik zou graag willen horen wat de ervaringen zijn van mensen met deze brander, of andere modellen, kan ook natuurlijk.....

Verwijderd

Om je niet te laten denken dat niemand het leest, ik heb hem niet.
Wilde vorige zomer wel een acer kopen.
Maar toen gingen ze in eens de buffer verkleinen!!
Toen hoefde ik de Acer brander natuurlijk niet meer.
Veel succes met het vinden van iemand die hem wel heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Yep, thx voor de reactie! En inderdaad hebben ze niet echt grote buffer, mar toch nog 4 mb en met seamless link (of hoe dat ook heet) is de buffer natuurlijk niet meer het probleem.

Verwijderd

"En inderdaad hebben ze niet echt grote buffer, mar toch nog 4 mb en met seamless link (of hoe dat ook heet) is de buffer natuurlijk niet meer het probleem."

Das waar, maar seamless link zat vorige zomer nog niet op de brander die ik wilde en daar ging de buffer geloof ik van 8 MB naar 2 MB :')
Maar deze ziet er wel goed uit.
Succes

Verwijderd

Topicstarter
Hmm jah nee een buffer van 8 naar 2 mb verkleinen is idd niet tof. Ik bedoelde het trouwens niet lullig over dat seamless link! Dat je dat ff weet. Die nieuwe Acer heeft trouwens 4 mb geloof ik.

Nog steeds geen people die hun Acer-ervaringen willen delen met Myrddin? *D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
ik heb de acer 12x8x32

werkt prima, maar ik heb wel het idee dat acer branders een wat korte levensduur hebben.
Ik heb er al 2 onder de garantie moeten vervangen...
(power calibration error)

het is dat ik door de garantie alleen een acer kan kiezen, anders zou ik een plextor nemen.

Maar het ligt er ook aan hoe intensief je hem gebruikt...
ik brand best wel veel cd's...

maarja, om het ff kort te houden, ik zou voor de plextor gaan, of de 16x liteon (is vanbinnen ook plextor)

succes

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik zat inderdaad ook al te denken aan de Plex of de 16x Lite-On maar heeft die Lite-On wel burnproof? Dat staat niet op hun website namelijk. En die Plex leek me ook wel wat inderdaad, alleen is die Acer 20x goedkoper als de Plex dus daarom is die wel interessant. Vanwege de Seamless Link en omdat 'ie toch weer wat sneller is dat de Plex (niet veel maar ja alle winst = winst volgends de echte tweakers-spirit he :P).

Maar goed even afwachten of er nog meer reacties komen want ik zit nu al het halve topic tegen mezelf te lullen (no offense voor degenen die hebben gereageerd hoor, thanx all!)

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
ik heb een acer 6x4x32

zou die acer niet kopen...
seamless, is namelijk niet hetzelfde als burnproof, je kunt er nog steeds onderzetters mee creeeren.

staat hier ergens in de archieven van www.tweakers.net wel een review van die brander. Lees die maar eens.

(helaas geen link, geen tijd :))

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ik zal eens even gaan zoeken

En ja natuurlijk, seamless link = burnproof en is geen burnproof filosofisch gezegd, maar het helpt natuurlijk wel toch? Maar die Acer heeft ook nog 4 mb buffer ten opzichte van 2 mb voor de Plex en dat is ook weer een voordeeltje :)

Maar ik zal die review eens opzoeken hoor thx!

Verwijderd

Ik heb net de Acer gekocht (20*10*40) op hcc, maar ik ben nu ff update aant installen voor de bijgeleverde nero 5.... als ik reboot en mn 1e cd gefikt heb laat ik 't je weten. PS: mij kostte ie maar 229.00 *D

Verwijderd

Hijs goed, stabiel, snel en mooi...

Hij 'ejaculeert ;)' de cd ook leuk.. Lol
Pagina: 1