Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal
Ik heb kort geleden een Universal dock station gekocht het is de Mediasonic SmartDock Pro HV1-U60D2L (hieronder de link van Amazon).

http://www.amazon.com/Med...-Microphone/dp/B00L1YNK74

De usb poorten doen het prima en heb 1 beeldscherm op de DVI ingang van de dock aangesloten en die doet het ook gewoon. Er zit ook een HDMI poort in de dock maar elke keer als ik die aan sluit op een ander beeldscherm geeft het beeldscherm aan dat er geen kabel is aangesloten en ik weet niet hoe dit nu kan. Ik heb ook meerde audio poorten in mijn dock en heb alle ingangen al geprobeert maar als ik mijn koptelefoon er op aansluit hoor ik niks.

Ik heb een laptop met windows 10 erop en de Universal dock gebruikt voor de dual displays het programma Displaylink.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Deze dus: http://www.mediasonic.ca/product.php?id=1395794770 ?

Ik neem aan dat je al contact hebt gehad met de klantenservice van Mediasonic? Zo ja, wat was dan hun antwoord op jouw vraag en in hoeverre is dan jouw startpost nog van toepassing of "anders"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is hem inderdaad. En ik heb al een tijdje geleden gemailt maar nog steeds geen reactie en vaak weten mensen hier al een goede oplossing vandaar

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Iets zegt mij, dat het of DVI is of HDMI wat je aan kunt sluiten en dat dus beide tegelijk niet gaat werken waarbij hij prioriteit geeft aan wat er op de DVI aangesloten zit.

Zou je eens alleen een scherm op de HDMI aansluiting kunnen aansluiten. En dan uiteraard de DVI los halen. Kijken of je dan wel beeld hebt.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik weet niet op welk apparaat je deze aansluit, maar ik heb in het verleden meegemaakt dat dit ook kan liggen of jou laptop/pc dit accepteerd. Deze zorgt toch voor de rendering van de beelden.

Als het niet aan je laptop ligt, dan zal je hem terug moeten sturen want ze adverteren er wel mee:
Support both Windows and Mac OS, Built-in video card support two displays up to 2048 x 1152 resolution, and HDMI port support resolution up to 2560 x 1440*. Enjoy up to 3 display simutaneously (including laptop computer monitor) for multitasking

[ Voor 48% gewijzigd door Gertjuhjan op 18-03-2016 15:17 ]

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ook geprobeert om alleen een beelscherm aan te sluiten met HDMI maar gaf toen ook aan geen signaal kan het er aan liggen dat windows 10 heb

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:18:
Ik heb dat ook geprobeert om alleen een beelscherm aan te sluiten met HDMI maar gaf toen ook aan geen signaal kan het er aan liggen dat windows 10 heb
Heb je alles geinstalleerd?

Ik zie bijvoorbeeld het volgende op de website staan:
User Must Install DisplayLink software.

Verwijderd

Topicstarter
Ja en heb het meerdere keren geinstaleert om te kijken of het toen werkte maar ik kan krijg wel beeld via DVI en dat kan alleen maar als ik het programma heb geinstaleert dus dat moet dus goed zijn

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Volgende optie. Sluit beide monitoren eens aan en sluit dan de deksel van je laptop. Wat gebeurt er dan?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29

D4NG3R

kiwi

:)

Sluit dat ding eens aan op een ander systeem en kijk of het daar wel werkt?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niks alleen de het beeld vergroot op de andere beeldscherm maar de andere geeft nog steeds aan geen signaal

• imoul
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Heb je op het beeldscherm wel aangegeven dat hij HDMI als source moet nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere computer en dat had ik geprobeert maar die is te oud en daar is mijn video kaart niet goed ik heb daar namelijk een nvidia video kaart in en die word niet ondersteund door display link en weet niet hoe ik de andere video kaart kan gebruiken die er eerst 1 zat heb namelijk totaal geen verstand van hardware

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 22:00
Ander scherm op HDMI al eens geprobeerd (TV bijvoorbeeld)?.
Las ook dat bij 2 schermen, max resolutie per scherm maar 1920x1200 is.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:31:
Ik heb een andere computer en dat had ik geprobeert maar die is te oud en daar is mijn video kaart niet goed ik heb daar namelijk een nvidia video kaart in en die word niet ondersteund door display link en weet niet hoe ik de andere video kaart kan gebruiken die er eerst 1 zat heb namelijk totaal geen verstand van hardware
Je zal toch echt stelselmatig de boel moeten gaan uitsluiten, je kent vast wel iemand met een compatible systeem?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:31:
Aangezien je in het topic nergens meldt wat voor videokaart je wel/niet hebt in welke PC en zeer lastig deductief aan het troubleshooten bent, is het niet heel handig voor ons om een correct antwoord te formuleren.

Heb je niet iemand in de familie of in de buurt met iets meer kennis van PC's en een relatief nieuw systeem; dan kan je misschien samen even kijken of de Display-Dock werkt en of jouw monitor er goed op kan worden aangesloten.

offtopic:
punten / grammatica

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:18
Kijk eens (gewoon) bij de beeldscherminstellingen van windows, hoe het nu is ingesteld.
En over je koptelefoonaansluiting:
Waarschijnlijk moet je bij je geluidsinstellingen (van windows) aangeven dat je geluid via de usb-geluidskaart moet lopen.
Pagina: 1