PCTVkaart na crash resetten?

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een MIRO PCTV kaart, maar met capturen gaat nog wel iets mis en dan wordt de chipset van de tvkaart niet gereset, met als gevolg dat ik moet rebooten voordat ik em weer kan gebruiken. Is er ook een programma die de tvkaart automatisch reset? De bijgeleverde programma;s doen dat niet. Lijkt me opzich toch niet zo moeilijk stukje code om de kaart ff te resetten?

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook vaak met WinTV. Het zou inderdaad erg handig zijn als je dan niet hoeft te booten (anders gewoon met SHIFT booten, scheelt tijd :P ).

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 20:24 schreef robbertb het volgende:
Ik heb een MIRO PCTV kaart, maar met capturen gaat nog wel iets mis en dan wordt de chipset van de tvkaart niet gereset, met als gevolg dat ik moet rebooten voordat ik em weer kan gebruiken. Is er ook een programma die de tvkaart automatisch reset? De bijgeleverde programma;s doen dat niet. Lijkt me opzich toch niet zo moeilijk stukje code om de kaart ff te resetten?
nooit geen problemen mee gehad

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Pctv kaart helaas overleden dus probleem opgelost.

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.