Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:43
Iedere keer wanneer ik op mijn telefoon mijn Facebook open, vraagt hij of ik de inhoud van mijn clipboard wil plakken. Ik gebruik geregeld de copy paste functies, niet alles wat ik hiermee op mijn clipbord zet is voor de buitenwereld bedoeld :)

Ik moet nu dus niet vergeten deze link weer te verwijderen als ik iets wil posten in de app...

Ik ben al een poosje aan het zoeken maar kan nergens vinden hoe ik dit uitzet. Is er iemand die de oplossing weet?

PS Facebook app draait op een Huawei Mate 8 met Android 6 en zonder root.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Sinds een aantal updates geleden heb ik hier ook elke keer last van. Sch**t irritant. Nog geen optie kunnen vinden om dit uit te zetten.

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:08
Deinstalleer de app en gebruik de normale website via een browser als je ook zonder de 'speciale functies' kan.

- knip -

• Gadgeteer
Raymond P schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:46:
Deinstalleer de app en gebruik de normale website via een browser als je ook zonder de 'speciale functies' kan.
Dat is een workaround, zal vast werken, ik wil echter een oplossing.

• Raymond P
Gadgeteer schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Dat is een workaround, zal vast werken, ik wil echter een oplossing.
Specifiek machtigingen intrekken kan met Android 6.
Instellingen > Apps > [app] > Machtigingen

Of dat werkt voor clipboard access weet ik niet. Volgens mij zijn hier geen speciale machtigingen voor nodig namelijk, maar aangezien er bij jou om gevraagd wordt kan ik dat mis hebben.

- knip -

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Raymond P schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Specifiek machtigingen intrekken kan met Android 6.
Instellingen > Apps > [app] > Machtigingen

Of dat werkt voor clipboard access weet ik niet. Volgens mij zijn hier geen speciale machtigingen voor nodig namelijk, maar aangezien er bij jou om gevraagd wordt kan ik dat mis hebben.
Een machtiging voor het lezen van het clipboard staat er bij mij niet tussen. Erg vervelende functie, wat heeft Facebook in hemelsnaam te maken met je clipboard. Als je bewust iets wil plakken heb je daar echt geen notificatie bij nodig, al helemaal geen notificatie die de inhoud van je clipboard leest.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:53
Je kan ook na iets kopieeren direct iets random's kopieeren.

Facebook doet dit trouwens ook als je een nieuwe foto heb gemaakt.
Wil je eventueel deze foto plaatsen?
Geen idee of facebook dan al direct jou foto heeft opgeslagen in hun database.
Maar dit zijn wel dingen die ik echt not done vindt.

• Gadgeteer
Ik had facebook ook al een vraag gestuurd hierover... reageren ze niet op

• Raymond P
Als er geen standaard optie is zal elke oplossing een workaround zijn.

Je kan natuurlijk met tasker je clipboard cleanen en de facebook app launchen, maar dat is ook een workaround.

- knip -

• Gadgeteer
Inderdaad.

Als er mensen zijn die dit wel prettig vinden, dan moeten ze dit achter een instelling stoppen zodat men zelf kan kiezen.

• Gadgeteer
En na al dat zoeken nog niets :(

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 98% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:14 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Gadgeteer
Toch uit de zotte dat facebook niet reageert op mijn vraag?
Ik heb ze gewoon netjes gevraagd of er een mogelijkheid is om die feature uit te zetten

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Gadgeteer schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:07:
Toch uit de zotte dat facebook niet reageert op mijn vraag?
Ik heb ze gewoon netjes gevraagd of er een mogelijkheid is om die feature uit te zetten
En zoals meerdere malen verteld:

Probeer iets anders. Facebook gaat zich niet aanpassen naar de wensen van Piet of Jan uit Hollandia.

De Facebook app is log, traag, neemt teveel ruimte in, en gebruikt veel te veel permissies. De webpagina pinnen op je homescreen werkt veel beter.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Gadgeteer
Jeroenneman schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:12:
[...]

En zoals meerdere malen verteld:

Probeer iets anders. Facebook gaat zich niet aanpassen naar de wensen van Piet of Jan uit Hollandia.

De Facebook app is log, traag, neemt teveel ruimte in, en gebruikt veel te veel permissies. De webpagina pinnen op je homescreen werkt veel beter.
Natuurlijk begrijp ik dat er andere opties zijn.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet mijn Windows systeem met Linux ga installeren thuis omdat ik een issue heb in Windows wat ik graag wil oplossen. Als mijn auto een lekke band heeft, ruil ik hem ook niet in voor een fiets.

Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat Piet en Jan uit Hollandia, naast mij, de enige Facebook gebruikers zijn die problemen hebben met deze feature.
Pagina: 1