De driver waarmee mijn HP CM1312 MFP-printer wordt aangestuurd, is er mee opgehouden en herinstallatie geeft allerhande problemen. Zonde, want de printer doet het op zich goed, maar na driekwartdag vloeken op mijn computer en HP sta ik op het punt hem het raam uit te gooien en een nieuwe te kopen.
Wat zoek ik?
- Laserprinter waarmee rapporten kunnen worden geprint: In kleur, dubbelzijdig. Snelheid is niet een vereiste omdat het printen van rapporten (circa 40 pagina's, stuk of 5) vaak ingepland kan worden en maar een keer per 2 a 3 maanden voorkomt.
- in rapport staan foto's, maar dat hoeft niet drukwerk/fotokwaliteit te zijn
- wens tot A3-printen, alhoewel dit alleen mogelijk lijkt voor (te) dure printers
- Goede mogelijkheid om documenten in te scannen
- Verder wordt er regelmatig gekopieerd.
- De computer werkt met W7 Professional. Mogelijk upgrade naar W10 later dit jaar.
-Budget: 200-300 euro
Totaal aantal afdrukken per jaar: 1.000 vel.
Wat heb je zelf al gevonden
Een korte selectie op pricewatch:
Is dit een verstandige selectie? Ervaringen en tips waar ik mijn voordeel mee kan doen?
Ik baal er vooral van dat mijn huidige printer door softwareproblemen obsolete is geworden. Daarom krijgt HP sowieso strafpunten...
Wat zoek ik?
- Laserprinter waarmee rapporten kunnen worden geprint: In kleur, dubbelzijdig. Snelheid is niet een vereiste omdat het printen van rapporten (circa 40 pagina's, stuk of 5) vaak ingepland kan worden en maar een keer per 2 a 3 maanden voorkomt.
- in rapport staan foto's, maar dat hoeft niet drukwerk/fotokwaliteit te zijn
- wens tot A3-printen, alhoewel dit alleen mogelijk lijkt voor (te) dure printers
- Goede mogelijkheid om documenten in te scannen
- Verder wordt er regelmatig gekopieerd.
- De computer werkt met W7 Professional. Mogelijk upgrade naar W10 later dit jaar.
-Budget: 200-300 euro
Totaal aantal afdrukken per jaar: 1.000 vel.
Wat heb je zelf al gevonden
Een korte selectie op pricewatch:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Brother DCP-9020CDW | € 242,50 | € 242,50 |
| 1 | HP Color LaserJet Pro MFP M277dw | € 287,85 | € 287,85 |
| 1 | Samsung SL-C480W | € 238,95 | € 238,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,30 | |
Is dit een verstandige selectie? Ervaringen en tips waar ik mijn voordeel mee kan doen?
Ik baal er vooral van dat mijn huidige printer door softwareproblemen obsolete is geworden. Daarom krijgt HP sowieso strafpunten...