Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Mijn vraag
...
Ik wil in België met mijn smartphone mobiel kunnen internetten. In Nederland heb ik Hi (tegenwoordig KPN) prepaid, waar ik voor 7,50 onbeperkt mobiel kan internetten. Weliswaar niet supersnel, maar voor mij snel genoeg om een beetje te browsen, Whatsappen, maar ook om te navigeren, en zelf streaming radio op lage kwaliteit gaat nog.
Is er in België ook een prepaid mogelijkheid om onbeperkt mobiel te internetten? Voor de duidelijkheid, het gaat om een smartphone, dus ik wil ook bellen en gebeld kunnen worden. Dus niet iets voor alleen een laptop of tablet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Sony Z3+ smartphone met Android 5.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik zag hier een aantal opties, maar waren niet onbeperkt en ik weet ook niet hoe actueel dit is.
http://www.123mobielinter...fplannen/vergelijking.php

Graag hoor ik jullie tips en ervaringen.

Beste antwoord (via marnix.moed op 19-03-2016 12:03)

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
marnix.moed schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 00:22:
Mijn vraag
...
Ik wil in België met mijn smartphone mobiel kunnen internetten. In Nederland heb ik Hi (tegenwoordig KPN) prepaid, waar ik voor 7,50 onbeperkt mobiel kan internetten. Weliswaar niet supersnel, maar voor mij snel genoeg om een beetje te browsen, Whatsappen, maar ook om te navigeren, en zelf streaming radio op lage kwaliteit gaat nog.
Is er in België ook een prepaid mogelijkheid om onbeperkt mobiel te internetten? Voor de duidelijkheid, het gaat om een smartphone, dus ik wil ook bellen en gebeld kunnen worden. Dus niet iets voor alleen een laptop of tablet.

...

...
Ik zag hier een aantal opties, maar waren niet onbeperkt en ik weet ook niet hoe actueel dit is.

Onbeperkt bestaat niet in België dus stop maar met zoeken. Ook vaste lijnen hebben een download limiet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Mijn vraag
...
Wat voor abbo heb je nu als ik vragen mag? Kan me niet heugen dat er abbo's bestaat met onbeperkt internet voor €7,50. Of heb je een abbo van een aantal jaar oud?
Onbeperkt mobiel internetten, op welke snelheid wil je dit gaan doen? En 0 belminuten en smsjes, of heb je daar nog voorkeur in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:58
rens-br schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:30:
Wat voor abbo heb je nu als ik vragen mag? Kan me niet heugen dat er abbo's bestaat met onbeperkt internet voor €7,50. Of heb je een abbo van een aantal jaar oud?
Dat staat toch in het bericht: Hi (nu KPN) prepaid. Volgens de website van de KPN krijg je voor €7,50 31 dagen lang 128/64kbps, niet snel maar voor wat appen/navigeren lijken me dat voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

hcQd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:42:
[...]
Dat staat toch in het bericht: Hi (nu KPN) prepaid. Volgens de website van de KPN krijg je voor €7,50 31 dagen lang 128/64kbps, niet snel maar voor wat appen/navigeren lijken me dat voldoende.
Als het in je OP had gestaan, had ik het niet hoeven vragen. Er stond alleen in dat je prepaid hebt van Hi, maar verdere details ontbraken.

Maar ik begrijp dus dat je een abbo zoek met onbeperkt internet met een snelheid van 128/64kbps en 0min/smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:58
Ik zoek niets, en prepaid staat duidelijk in de TS. Misschien eerst even de slapers uit je ogen wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

In dat geval kan het topic gesloten worden ;)
en prepaid staat duidelijk in de TS.
Het is nog vroeg ;)

Zal eens kijken wat ik kan vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 18-03-2016 08:58 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Mijn vraag
...

...

...

Onbeperkt bestaat niet in België dus stop maar met zoeken. Ook vaste lijnen hebben een download limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Whatson schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Bedankt. Dat Is jammer. In dat opzichte vind ik het wel fijn dat er In Nederland 'onbeperkt' internet bestaat. Ook al omvat dat onbeperkt afgeknepen snelheden enzo. Zo kom je niet voor onverwachte verrassingen/kosten te staan.

@allen, bedankt voor jullie reacties. Ik zal een nieuwe post overwegen voor de quest naar een Belgische prepaid met de meeste mb's.
Pagina: 1