Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk surfen, mailen en af en toe gamen o.a. COD, GTA
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet belangrijk, value for bucks wel, en overkill is niet nodig, heb nu een i73770k met waterkoeling in een megakast, maar die wil ik verkopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing: Sharkoon BW9000-V
Voeding: Corsair CX500M
Processorkoeler: Gelid Tranquillo Rev.2
SSD: Crucial MX100 256Gb
HDD: WD 3.5" 2TB S-ATA3 64MB WD20EFRX Red
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Processor
Videokaart
Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor gaat mijn voorkeur wel uit naar Intel, verder sta ik overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel herrie vind ik wel belangrijk, dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn huidige systeem vervang.
Ga je overklokken?
Voor die paar keer per week dat ik games speel zal overklokken niet nodig zijn denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil op basis van de componenten die ik heb een systeem bouwen dat futureproof is en ruim voldoende capaciteit heeft om zowel als werkstation te dienen als om af en toe te gamen. Videobewerking en renderen zijn niet van toepassing.
Voornamelijk surfen, mailen en af en toe gamen o.a. COD, GTA
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet belangrijk, value for bucks wel, en overkill is niet nodig, heb nu een i73770k met waterkoeling in een megakast, maar die wil ik verkopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing: Sharkoon BW9000-V
Voeding: Corsair CX500M
Processorkoeler: Gelid Tranquillo Rev.2
SSD: Crucial MX100 256Gb
HDD: WD 3.5" 2TB S-ATA3 64MB WD20EFRX Red
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Processor
Videokaart
Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor gaat mijn voorkeur wel uit naar Intel, verder sta ik overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel herrie vind ik wel belangrijk, dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn huidige systeem vervang.
Ga je overklokken?
Voor die paar keer per week dat ik games speel zal overklokken niet nodig zijn denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil op basis van de componenten die ik heb een systeem bouwen dat futureproof is en ruim voldoende capaciteit heeft om zowel als werkstation te dienen als om af en toe te gamen. Videobewerking en renderen zijn niet van toepassing.