[Spotify] Offline content beluisteren na aflopen van Premium

Pagina: 1
Acties:
  • 4.600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrma
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-04 21:26
Met de zoekfunctie ben ik niets soortgelijks tegengekomen, en het leek me dat dit voor sommige mensen handig kan zijn, dus bij deze.

Ik heb 3 maanden geleden via de Spotify chromecast actie (voor 1 euro 3 maanden spotify) een premium abonnement aangeschaft. Deze is helaas een aantal dagen geleden tot z'n eind gelopen. Nu had ik de 3G verbinding van de Spotify app geblokkeerd, om te voorkomen dat ik buitenshuis per ongeluk naar muziek zou luisteren wat ik niet gedownload had. Een paar dagen voor het aflopen van mijn abonnement heb ik ook de wifi verbinding geblokkeerd, om te testen of mijn offline content dan zou blijven bestaan.

En wat bleek, dit werkte en ik luister nu al een aantal dagen op m'n telefoon zonder shuffle en zonder reclame naar de muziek die ik gedownload heb, zonder enige internet verbinding.

Groot nadeel blijft natuurlijk dat je geen nieuwe muziek kan toevoegen en, dit durf ik tenminste niet aan, weer online te gaan om niet-opgeslagen muziek te beluisteren. Ik gebruik Spotify ook dagelijks op m'n PC, waar ik dus wel al m'n Spotify premium gemakken kwijt ben (reclame ed.).

Dit heb ik voornamelijk gedaan omdat ik een nieuwe telefoon heb en daar nog geen muziek op staat, voorlopig is mijn (lange) lijst van opgeslagen Spotify liedjes dus mijn redding. Ik verwacht zelf dat dit blijft werken tot de Spotify app weer verbinding kan maken met internet, maar het blijft afwachten.

Als dit al bekend was, mag dit topic verwijderd worden, ik was het nog niet eerder tegengekomen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Na 30 dagen worden je offline lijsten automatisch weggehaald.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:27
Inderdaad zoals Midas.e ook al zegt; Spotify 'checkt' of 'refreshed' dit om de maand, zodat je offline opgeslagen muziek ook automatisch zal verdwijnen.
Dat zou wat zijn natuurlijk als ze dat niet deden. Kon iedereen voor 10,- euro de telefoon helemaal volgooien met muziek en er dan maanden of jarenlang naar blijven luisteren. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk, ook de platenmaatschappijen niet ;)
Geniet er dus nog maar even van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrma
Haha verdorie, bedankt voor de reacties! Ik dacht toch echt iets briljants te hebben ontdekt.

Toch maar dat tientje per maand overwegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
lrma schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:
Haha verdorie, bedankt voor de reacties! Ik dacht toch echt iets briljants te hebben ontdekt.

Toch maar dat tientje per maand overwegen dan.
Check ook de acties die KPN heeft; €7,50 per maand als je klant bent bij hun, of soms zelfs €0 als je bepaalde abbonementen bij hun afneemt. Ik heb hun duurste 4G abbonement (10GB), en krijg Spotify Premium er voor noppes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrma
Trishul schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:10:
[...]

Check ook de acties die KPN heeft; €7,50 per maand als je klant bent bij hun, of soms zelfs €0 als je bepaalde abbonementen bij hun afneemt. Ik heb hun duurste 4G abbonement (10GB), en krijg Spotify Premium er voor noppes bij.
Ben helaas geen klant van ze en heb net voor een jaar een ander abbonement afgesloten. Voor in de toekomst misschien wel een idee, ik ga ernaar kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrma
*knip* Dit komt toch wel heel ver in het grijze gebied.

[ Voor 106% gewijzigd door Mx. Alba op 18-05-2016 10:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.