Toon posts:

Zou hier oooooit nog adsl komen?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat vroeg ik me af want nu zit ik met een 256k pijp te internetten via de kabel (zeelandnet) ;(
Datalimiet 2500 mb per maand :( :( :( ik moet echt per dag uitkijken dat ik niet te veel UT speel want dan is ut alweer op ...
Ik woon in een klein rotdorpje genaamd 's gravenpolder in zeeland...
Postcodecheck levert nix op, maar ik weet wel dat in middelburg al wel adsl is (ook in zeeland..)
/me wil downloaden met 8mbit en uppen met 1mbit/s en niet met 16mbit per minuut
(cistron rulez)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

wees blij dat je daar al vrij lang kabel hebt en 24/7 online kunt zijn
in de meeste dorpen zitten ze met een 56k modempje. en in een groot aantal steden ook

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
precies, ik heb pas een paar maanden geleden chello aan kunnen vragen omdat in die boerendorp in Brabant het gewoon nog niet kon! :( ADSL zal hier ook nog wel een hele tijd kunnen duren...

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

keep the faith :)

Verwijderd

Sommige kunnen niet eens kabel nemen... dus je moet voor nu gewoon blij wezen met wat je hebt... Klinkt moeilijk... offcourse.. maareuh.. erm.. je hebt altijd GoT nog.. ;)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

single isdn = :'(

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 20:33
"Good things come to those who are patient"

D'r komt vast nog wel een keer een goeie internetverbinding naar je dorpje.. Als je maar geduld hebt.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Heb je niet de mogelijkheid om een (duurder) abbo te nemen met groter datalimiet? Dan ben je iig van dat probleem af.

En cistron tsja.. als je daar op wilt wachten dan kan je HEEEEEEEEEL lang wachten vrees ik voor je ;(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
please use: [topic=164797]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.