WD tvLive weet niet welke afleveringen ik al gekeken of niet

Pagina: 1
Acties:

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
Mede tweakers.

Mijn setup is als volgt: een NAS waar mijn series op staan en een WD tv live die gekoppeld is aan mijn tv.

Ik stream dus series/films vanop mijn nas naar mijn tv via de WD tv live, maar het GROOTSTE nadeel, waar ik mij ook veel aan erger is dat de WD tv live niet weet welke afleveringen ik al dan niet al bekeken heb.

Heeft iemand van jullie ervaring met de WD tv live die mij hiermee kan helpen? Heb ik een funcite over het hoofd gezien?

Kan ik de WD tv live herinstalleren met een andere software erop, zodat deze wel weet wat ik al dan niet al gezien heb?

dank bij voorbaad

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Van enkele oudere posts van de WDC-forums:
Hi wolfma, yes it does. I don't know if it requires the media library to be switched on, but there's a "circle" icon under the title, right next to the heart shaped favourite icon. It shows as a half-filled circle as soon as you finish watching a file. It's regardless of how far through you get though.
Ik heb werkelijk geen idee wat jij precies hebt staan nu of dat je vergelijkbare posts ook had gevonden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
Het probleem dat ik heb met de media library is, ik heb op mijn nas een share: movies en een share: tvseries

onder movies staan de films met subtitles in een apparte folder
onder tvseries staan mijn series in een apparte folder en daarin dan nog apparte folders per seizoen.

Maar de media library zet gewoon alle folders door elkaar in een grote lijst ..... wat dan niet meer overzichtelijk werkt.

Dus weet ik niet of ik dan de wd tv live verkeerd gebruik of dat dit gewoon build as designed is.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01 13:59

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

De oorzaak zit waarschijnlijk niet in je WD TV Live. Ik heb het apparaat hier ook staan i.c.m. een Synology en dat werkt probleemloos. Ik zou dus als eerst zoeken in je NAS.

Ik heb meegemaakt dat de WD een bestand wegschrijft naar de folder met films/series om daarin bij te houden of je deze al gezien hebt en waar je bent, mocht je de film onderbreken. Ik zie ze niet meer staan sinds ik deze Synology heb, maar dat betekent misschien niet dat ze er niet meer zijn of dat het op een andere manier bijgehouden wordt. Daarom misschien om te checken/testen: is de share met films/series schrijfbaar voor je WD?