Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08 00:23
Hallo,

Ik heb thuis een laptop met een kapotte dvd drive en ik wil deze graag vervangen maar ik kan nu voor een goedkoop prijsje een defecte acer aspire laptop kopen met een goed werkende dvd drive maar nu is de vraag zou dit in mijn asus laptop passen.

het gaat wel om 2 verschillende serie nummers zoals mijn asus dvd drive heeft de serie nummer DS8A4S en de acer aspire heeft een serie nummer van TS-L633.

Weet iemand toevallig als dit mogelijk is of is dit gewoon niet mogelijk en moet het exact de zelfde serie nummers zijn.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,

JozuaR.

JozuaR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jozuaurk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:18:
het gaat wel om 2 verschillende serie nummers zoals mijn asus dvd drive heeft de serie nummer DS8A4S en de acer aspire heeft een serie nummer van TS-L633.

Weet iemand toevallig als dit mogelijk is of is dit gewoon niet mogelijk en moet het exact de zelfde serie nummers zijn.
Als het beide sata-drives zijn, gaat dit gewoon passen. Voor hoeveel geld kan je die Acer laptop overnemen? Voor 14 euro heb je al een nieuwe optische drive.

Ik mis nog even welke laptop je nu hebt en wat voor type de defecte laptop heeft. Wil je dit even vermelden?

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 17-03-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08 00:23
het gaat om de asus k52j en de acer travelmate 7552G

maar ik haal de laptop ook eigenlijk voor de accu omdat ik nog een andere acer travelmate heb liggen met een defecte accu (acer travelmate 7250) ik hoop dat dit ook kan maar volgens internet moeten de accus van 7552G en 7250 bij elkaar erin passen.

de onderdelen van de laptop koop ik voor 25,- dus het is goedkoop voor een accu, dvd drive en geheugen.

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jozuaurk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:32:
het gaat om de asus k52j en de acer travelmate 7552G

de onderdelen van de laptop koop ik voor 25,- dus het is goedkoop voor een accu, dvd drive en geheugen.
Dat is inderdaad geen geld voor de spareparts. Zoals het er nu uitziet moet dit gewoon passen.