Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben een student en wil graag ICT hulp aanbieden. Ik heb op het internet zitten zoeken en kwam uit bij student aan huis, hierbij moet je naar een klant toe gaan. Ik heb echter geen tijd om naar een klant toe te gaan en doe het liever op afstand. Nu is mijn vraag: Weet iemand een bedrijf/site waarbij dit mogelijk is?

Alle reacties

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mattie_333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Als je geen tijd hebt kan je beter geen ICT hulp gaan aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Ik denk dat de meeste fixes die een bijklussende student doet aan computers ook lastig is op afstand. Student aan huis is eerder 'help mijn printer doet het niet' of 'mijn browser heeft 47 zoekbalken'

In India zitten overigens wel veel IT bedrijven die hulp op afstand bieden

[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 17-03-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Heb je geen kennissen, vrienden, ooms en tantes waarbij je laagdrempelig dit eerst voor kan gaan doen? Zo heb ik diverse familieleden die ik op deze manier help. De meeste bedrijven zullen echter volledige reparaties aanbieden, en niet enkel op afstand, dat onderscheid is voor de klant ook een beetje gek namelijk, die wil gewoon geholpen worden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 06:31
Studentaanhuis is anders wel een mooi concept, enig nadeel dat eraan zit is dat er een schakel zit tussen klant en jouw waardoor je misschien minder verdient.

Ik denk dat de gemiddelde computergebruiker niet om hulp op afstand vraagt. Vanuit het bedrijfsleven wel, maar als je thuis iets niet werkt dan is het toch handig om erbij te komen. In een bedrijfsnetwerk gaat zowat alles via het netwerk en kan je ook veel oplossen op afstand.

Een consument wil vaak toch een printer aansluiten, iets geïnstalleerd hebben of dergelijke. Dat is niet op afstand te doen. Het fietsen zal wel meevallen? Als je gaat werken dan moet je ook ergens naar toe gaan? En als je er geen tijd voor hebt, begin er dan niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:57
Klinkt als:

"Ik wil wel werken, maar heb geen zin om naar een werkplek toe te gaan. Kan het werk niet bij mij thuis komen?"

Als je voor Henk en Ingrid ICT ondersteuning wilt gaan bieden, dan zul je toch echt bij Henk en Ingrid op bezoek moeten.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32
Op GoT staan we niet "ik zoek werk" topics niet toe en dit valt in die categorie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.