Mijn vraag,
Af en toe als ik mijn computer op start en ik open a programma , bijvoorbeeld chrome, en ik probeer het naar een andere locatie te draggen, bijvoorbeeld naar mijn 2e monitor. Dan blijft Chrome haken ergens terwijl ik hem probeer te draggen, ( het ligt niet aan de smart snap ) hetzelfde geld als ik tekst probeer te selecteren. Zodra ik snel ga selecteren zal de selectie zone verdwijnen. Doe ik het langzaam? Kan ik wel de tekst selecteren..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz
Video Card NVIDIA GeForce GTX 970
Memory 8.0 GB
Operating System Microsoft Windows 10 (build 10586), 64-bit
Privacy Policy Terms of Service
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Valt weinig om over te zoeken aangezien ik geen idee heb wat de term voor dit probleem is helaas..
- Mich
Af en toe als ik mijn computer op start en ik open a programma , bijvoorbeeld chrome, en ik probeer het naar een andere locatie te draggen, bijvoorbeeld naar mijn 2e monitor. Dan blijft Chrome haken ergens terwijl ik hem probeer te draggen, ( het ligt niet aan de smart snap ) hetzelfde geld als ik tekst probeer te selecteren. Zodra ik snel ga selecteren zal de selectie zone verdwijnen. Doe ik het langzaam? Kan ik wel de tekst selecteren..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz
Video Card NVIDIA GeForce GTX 970
Memory 8.0 GB
Operating System Microsoft Windows 10 (build 10586), 64-bit
Privacy Policy Terms of Service
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Valt weinig om over te zoeken aangezien ik geen idee heb wat de term voor dit probleem is helaas..
- Mich