Ik heb uitgebreid gezocht, maar nog geen topic kunnen vinden die hetzelfde voorstelt. Graag zou ik zien dat nieuwe reacties op frontpage-artikelen direct worden getoond, zoals nu al op het forum gebeurt. Het voorkomt veel dubbele reacties, zoals verbetering van fouten.
Aangezien het op het forum nu al wordt gebruikt, gaan jullie dit geweldige idee vast ook op de frontpage toepassen.
Edit: voorbeeld ook maar even bovenaan gezet, ik bedoel zoiets:
Eventueel kan je de melding ook enkel weergegeven tijdens het schrijven van een nieuwe reactie, dat is wat minder lastig als het om de layout gaat en heeft meer toegevoegde waarde. Dan zou je gewoon hetzelfde idee als op het forum kunnen gebruiken. Zoiets:
Aangezien het op het forum nu al wordt gebruikt, gaan jullie dit geweldige idee vast ook op de frontpage toepassen.

Edit: voorbeeld ook maar even bovenaan gezet, ik bedoel zoiets:
![]() |
Eventueel kan je de melding ook enkel weergegeven tijdens het schrijven van een nieuwe reactie, dat is wat minder lastig als het om de layout gaat en heeft meer toegevoegde waarde. Dan zou je gewoon hetzelfde idee als op het forum kunnen gebruiken. Zoiets:
![]() |
[ Voor 48% gewijzigd door matroosoft op 14-03-2017 17:15 ]