ADSL sharen mbv Freesco

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 01:52
Ik heb hier een adsl verbinding, en ik wil een 486 als router gebruiken om adsl te sharen voor 4 computers. Ik heb al gekeken naar een hardware oplossing, maar die krengen zijn veeelste duur.
Ik heb win95 al een keer geinstalleerd, met winroute/sygate alles geprobeerd, en krijg het niet aan de gang. Nu wil ik het voor elkaar krijgen met Freesco (www.freesco.org). Het lukt me alleen niet... Is er misschien iemand die dit al heeft, en mijn vraag is of hij een ghost voor mij op't net zou kunnen zetten...?
Of wil iemand hiermee helpen? Ik hardware enzo al voor elkaar, alleen het configurerenvan freesco voor adsl lukt me niet. Wie heeft er een idee?

TweakBlog

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Er staat een link naar hele goede guide voor ADSL + FreeSCO in de FAQ, sectie Tips & Trucs. Misschien dat je daar iets mee kunt.

Aannames zijn fataal.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 01:52
Die guide heb ik inderdaad gelezen, maar ik kan er eerlijk gezegd geen wijs uit worden. De guide is heel handig voor mensen die al wat linux ervaring hebben... Beetje jammer voor mij dus.
Heeft er misschien iemand dit al werkend op z'n adsl verbinding? dan is het een kwestie van kopieren van een floppy.

TweakBlog

• jlokerse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik heb het hier draaiend, mail me op jlokerse@xs4all.nl

Ik geef geen image uit, (ben beetje gehecht aan privacy) maar wil je wel helpen.

Is alleen tijd geleden dat ik het opgezet heb, zal diep moeten graven in mijn geheugen.