20*350ZO45°
Verwijderd
uhh koeler goed gemonteerd?
want erhm, ik heb een athlon 900@900 en die loopt met een 'standaard' Coolermaster EP5-6I11 rond de 34 idle...
want erhm, ik heb een athlon 900@900 en die loopt met een 'standaard' Coolermaster EP5-6I11 rond de 34 idle...
Verwijderd
Dat zegt nog niks, want als je als een ware van Gogh er maar op los 'verft' met dikke lagen, schiet het ook niet op.Op vrijdag 22 juni 2001 19:48 schreef RDK_NL het volgende:
Ja, er zit prut tussen
Neet het zat er al op, het is een coolermaster EP5-6I11.Op vrijdag 22 juni 2001 19:55 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks, want als je als een ware van Gogh er maar op los 'verft' met dikke lagen, schiet het ook niet op.
Alle andere TB's die ik heb geïnstalleerd hebben hetzelfde gezooi, alleen hij's nu al gedaald naar 49.
20*350ZO45°
Een MSI K7T Turbo RAID Limited Edition (Temperatuurdingetje zit met een veertje tegen de achterkant van de core aan)
20*350ZO45°
Misschien moet je dat gummispul op die coolermaster eraf halen en er een kwakkie echte koelprut (eg. arctic silver) tussen gooien. Ik weet niet of dat gummispul goed is hoor, maar ik heb het er meteen afgehaald en de koeler 'gelapt' en arctic silver ertussen. Zat ik met een tb1100 op ongeveer 31 graden normaal en 36 graden stressed. Nu zit ik op 1400 en 1,85 Volt en is de temp met
43 graden
Verwijderd
51 graden is voor een normale cooler (spire, coolmaster, orb etc) hele normale temperatuur
Verwijderd
Bij mij staat de temp met dezelfde coolermaster na een potje hard werken zelfs op 65 Graden zonder ook maar een probleem te geven (afgezien van de extra kachel op mijn al veel te warme kamer)
had ook veel problemen met de temp, prut of geen prut er tussen, niets hielp.
dit heeft geholpen.
is de PDA38000BC , heerlijk koelertje, stil, koelt goed, ....

echte aanrader.
dit heeft geholpen.
is de PDA38000BC , heerlijk koelertje, stil, koelt goed, ....
echte aanrader.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Zo op het oog niet verschil met mijn coolermaster.Op vrijdag 22 juni 2001 22:56 schreef gamertothemax het volgende:
had ook veel problemen met de temp, prut of geen prut er tussen, niets hielp.
dit heeft geholpen.
is de PDA38000BC , heerlijk koelertje, stil, koelt goed, ....![]()
echte aanrader.
20*350ZO45°
Net voor me pa ook een TB 1.2 met een MSI plank en een Spire in elkaar gefrut, die is ook boven de 50.... Zal wel normaal zijn, die Spire is ook niet geweldig, wat wil je voor 2 tientjes 
BTW hoe zit het met de brakheid van MSI tempsdingetjes?
BTW hoe zit het met de brakheid van MSI tempsdingetjes?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Pagina: 1