Toon posts:

Game pc 750 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwere games spelen en gewoon dagelijks gebruik.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 750 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin helemaal opnieuw.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt maar ik weet niet of ik een ssd nodig ben.
gallery: williamg2

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi intel.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik met dit systeem die nieuwere games op high een beetje soepel kan spelen..

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback en een aanrader van een ssd van ongeveer 50 euro. en past dit allemaal bij elkaar?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:51:
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik begin helemaal opnieuw.
Je hebt geen monitor, muis, keyboard etc uitgezocht?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt maar ik weet niet of ik een ssd nodig ben.
gallery: williamg2
Dat is niet het lijstje wat men bedoelt; maak er even een RML van en pas je startpost aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik met dit systeem die nieuwere games op high een beetje soepel kan spelen..
Zie hierboven; resolutie van de monitor zal echt afhangen van de prestatie van de GPU op bepaalde settings. Hoe hoger de resolutie, hoe minder details je zal kunnen gebruiken met de gekozen GPU.

Waarom heb je niet even reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016 & reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016 bekeken wat er ongeveer wordt aangeraden (de artikelen worden niet voor niets geschreven) en daarna bedacht/bekeken wat je er zelf ongeveer van kon maken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TechMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:32
Hi snelle korte tip, koop je OS niet via de Nederlandse webshops. Maar via reddit

Dit is volkomen legaal, want je krijgt een legitieme softwarekey én je bespaart zo'n 50 euro ;)

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
Het is niet allemaal legaal, het blijft grijs gebied. Zelfde als de keyshops die ik hier niet ga noemen.

• Erikcool
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11 10:26
Ik raad je aan om wel een SSD te installeren in je nieuwe Game PC, want het geeft een enorme snelheid boost!