Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanipe
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Hallo, ik heb een vraagje en weet niet of dit het juiste forum daarvoor is.
Ik heb een oude GSM van Motorola C115 en heb daar tijdelijk een simkaartje van Lyca mobile ingedaan voor mijn dochter. Maar nou kan ik geen telefoonnummers opslaan. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dit alleen op de simkaart kunnen. Kan het dus aan de simkaart liggen dat dit niet werkt of ligt het toch aan de telefoon of aan mij natuurlijk.

Alvast bedankt,

Groetjes Nancy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Motorola, pagina 44 van de handleiding: alleen op de SIM.

Klantenservice Lyca: http://www.lycamobile.nl/nl/contactus

Ik zou het bij Lyca vragen; er zullen vast bepaalde zaken aan een SIM zijn waardoor 'ie misschien niet eens meer hoeft te werken in een GSM van grofweg 14 jaar oud. Exact dezelfde (omgekeerde) reden dat bedrijven als T-Mobile proaktief oude SIM-kaarten aan het omruilen waren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanipe
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
MAX3400 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:43:
Motorola, pagina 44 van de handleiding: alleen op de SIM.

Klantenservice Lyca: http://www.lycamobile.nl/nl/contactus

Ik zou het bij Lyca vragen; er zullen vast bepaalde zaken aan een SIM zijn waardoor 'ie misschien niet eens meer hoeft te werken in een GSM van grofweg 14 jaar oud. Exact dezelfde (omgekeerde) reden dat bedrijven als T-Mobile proaktief oude SIM-kaarten aan het omruilen waren.
Ja het is inderdaad een oud beestje, maar voor mijn dochter is hij goed. En hij werkt ook naar behoren, maar dan moet ik wel de nummers kunnen opslaan anders heeft ze er nog niks aan. Ik zal morgen wel eens bellen naar Lyca. Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Probeer de contacten eens via een andere telefoon op de simkaart te plaatsen, plaats vervolgens de simkaart terug in de Motorola, allicht dat ze dan wel gewoon zichtbaar zijn in de Motorola...?

Van Lyca CS zou ik niet veel verwachten hieromtrent.