PC Upgraden

Pagina: 1
Acties:

• Mvalentino
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04-2023
Een collega van mij heeft via het werk een PC aangeschaft voor thuis, en nu begint hij te klagen over de snelheid van de PC. Hij heeft er verder geen verstand van maar zou graag zijn PC willen upgraden zodat programma's sneller werken en opstarten, aangezien hij ook wel thuis voor zijn werk bezig is werkt dat behoorlijk frustrerend. Nu vroeg hij mij om hem hiermee te helpen omdat ik vorig jaar een pc heb samengesteld met advies van JULLIE, en hoop nu weer de nodige adviezen van jullie te krijgen.
Dit zijn de specificaties van de PC:
HP ProDesk 400 G1 SFF
Type systeem Mini PC
Type processor Intel Core i5 4570
Geheugen capaciteit 4 GB
Type videokaart Intel HD Graphics 4600
Totale harddisk / HDD capaciteit 500 GB

Ik zoek een?
Zelf denk ik dat de volgende dingen anders kunnen:
- HDD vervangen voor SSD
- Toevoegen van RAM-geheugen.

Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU

Samsung 850 EVO 250GB

Wat is je budget?
het zou fijn zijn als dit zo goedkoop mogelijk zou kunnen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het komt wel eens voor met het werk dat wij moeten werken met Inventor PRO 2015 & Autocad 2015. Dit zijn vrij pittige programma's waar zijn PC behoorlijk moeite mee heeft.

• mathijsbaks2000
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-01 13:37
ssd doet veel met zon systeem.
ik ben het met je plan eens.
lekker een ssd inzetten start hij ook wat sneller op.
die i5 is niks mis mee.

Verwijderd

Misschien is 16gb ram een goede idee. De igpu snoept er ook wat vanaf, Autocad is niet vies van wat geheugengebruik en de kosten zijn het tegenwoordig ook niet meer pricewatch: Crucial CT2KIT102464BA160B

Volgens de specs http://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/c04123127.pdf is het moederbord voorzien van M2 slot voor gebruik van een ssd. Een pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB is dan mogelijk.