VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Je kan het altijd proberen... Norrod is meestal wel vriendelijk dacht ik.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Gewoon doen. Ik kom heel vaak bij Norrod en handelen zulke dingen altijd heel correct af en ze zijn erg vriendelijk.
Verwijderd
k denk dat dat wel gaat lukken. Ik heb er hier nog nooit last van gehad dus normaal is het niet.
toen ik laatst ging vragen zeiden ze: "we gaan het wel onderzoeken".
maar dat hebben ze al gedaan... is de bon van die reparatie daarvoor overtuigend genoeg?
maar dat hebben ze al gedaan... is de bon van die reparatie daarvoor overtuigend genoeg?
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Als ik het zo hoor kan Norrod er ook niet veel aan doen. Klinkt idd als een probleem met irq's. Probeer de geluidskaart eens op een vrij irq te krijgen.Op vrijdag 22 juni 2001 19:37 schreef Major_Kusanagi het volgende:
ik zal eerst ff het probleem uitleggen: als ik met mijn msi k7t pro de cpu flink belast en ondertussen geluid afspeel, zitten er allemaal krakende storingen in het geluid. de cpu is goed (deed het op een ander bord prima). de geluidskaart is goed. bij de norrod zeiden ze al dat het met de via kt133 chipset en brakke irq-toewijzing oid te maken had. hij had toen de bios voor me geflashed en de kaarten er in een andere volgorde ingeprikt. het hielp niet echt. er zit nog garantie op mijn mobo en ik heb de bon van die reparatie nog. kan ik ze vragen om me een ander bord te geven? naar mijn idee zijn ze in gebreke gebleven...
Ik heb nu ook een MSI K7T turbo. Geweldig bord, alleen het onboard geluid zuigt. Leuk voor muziek luisteren, je moet er alleen geen Giants mee proberen te spelen...
* Bananenplant weet niet of hij überhaupt nog vrije irq's heeft.
hij deelt irq 11 met de usb-controller, de videokaart, de netwerkkaart, de mpeg-kaart en een ata100-controller.
oops...
maar bij de norrod hebben ze 'm al in allerlei slots geprobeerd. geen verschil... is de chipset met de k7t turbo verbeterd?
hij deelt irq 11 met de usb-controller, de videokaart, de netwerkkaart, de mpeg-kaart en een ata100-controller.
oops...
maar bij de norrod hebben ze 'm al in allerlei slots geprobeerd. geen verschil... is de chipset met de k7t turbo verbeterd?
Zucmantaks, nu 💰 !
moet je eens zo'n onboard soundding op je stereoset aansluiten en daarna een live! dan hoor je dat muziek luisteren juist niet gaat op die onboard dingen.Leuk voor muziek luisteren, je moet er alleen geen Giants mee proberen te spelen...
toen hij op een andere irq (dus ook slot) zat, deed hij dat ook. en die was een stuk minder druk. en voordat ik die controller, mpeg-kaart en met de usb-bus uit doet hij het ook.Op vrijdag 22 juni 2001 20:24 schreef CPUgevraagd het volgende:
Nou, daar heb je dus je probleem
* Bananenplant denkt dat ie een gaar exemplaar heeft.
Zucmantaks, nu 💰 !
sjeesj. werkt er dan niks goed met die VIA chipsets? vandaag al 3x iets gelezen dat die zo brak ziijn. eerst USB die het niet deed, toen onstabiliteit en nu dit.
ik zou gewoon even netjes vragen of je een ander kan proberen. je hebt best een kans dat ze je dat laten doen en dat ze deze gewoon weer terug in de schappen leggen.
ik zou gewoon even netjes vragen of je een ander kan proberen. je hebt best een kans dat ze je dat laten doen en dat ze deze gewoon weer terug in de schappen leggen.
Norrod bellen, probleem uitleggen en ook dat hun het al hebben geprobeerd.
Dan vragen of je dit board mag omruilen.
Norrod kennende doen ze niet moeilijk.
Vraag wel effe iemand van de TD, want die verkoop broekjes mogen toch geen ja zeggen.
Dan vragen of je dit board mag omruilen.
Norrod kennende doen ze niet moeilijk.
Vraag wel effe iemand van de TD, want die verkoop broekjes mogen toch geen ja zeggen.
And The Only One
ik wil niet zeiken/zieken maar norrod zuigt af en toe behoorlijk. in 10 maanden tijd, 2 mobo's van hun kapot, een voodoo5 5500 en een geluidskaart... toch typerend lijkt me...
ik hoop dat ze ondertussen wat verbeterd hebben.
ik hoop dat ze ondertussen wat verbeterd hebben.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Ik ook, ik heb er een sb LIve op geprikt. Wat je zou kunnen doen is de pnp data op je mobo clearen.Ik heb nu ook een MSI K7T turbo. Geweldig bord, alleen het onboard geluid zuigt. Leuk voor muziek luisteren, je moet er alleen geen Giants mee proberen te spelen...
(staat wel in boekje van mobo)
Als het goed is wordt dan alles een nieuw irq toegewezen.
Dan moet je er wel voor zorgen dat je de irq van je onboard soundcard vrij houd.
Je kunt btw ook de irq (en meer) van de soundcard aanpassen (b.v. als je ISDN hebt handig) Staat ergens in bios...
is er ook nog een andere optie dan via-chipsets voor socket A?
Zucmantaks, nu 💰 !
Pagina: 1