Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een probleem; ik ben laatst overgegaan van win7 naar 10. Alles verliep vlekkeloos en ben nog steeds erg tevreden over win10.
Echter heb ik sinds een paar dagen ontzettende problemen met mijn laptop waardoor hij erg traag is en vrijwel onbruikbaar is geworden. Nu wil ik graag een systeem herstel doen zodat ik de laptop geheel opnieuw kan installeren en zo hopelijk van de problemen af ben.
Echter staat win10 mij dit niet toe. Wanneer ik aangeef een systeem herstel te willen doen en ik de optie aangeef om mijn bestanden te verwijderen krijg ik een laadscherm waarin me wordt verteld even te wachten. Vervolgens krijg ik een scherm met de volgende tekst:
"Er is een probleem opgetreden bij het opnieuw instellen van uw pc. Er zijn geen wijzigingen aangebracht."

Hoe kan dit oplossen en het wel werkend krijgen?

Samsung RF711

Alvast bedankt,
Minck Beernink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Euh, ik neem aan dat het hier gaat om een kant en klare PC met vooraf geinstalleerd OS? In dat geval zal de herstelpartitie voor Windows 7 bedoeld zijn. Niet heel vreemd dat deze niet kan worden gebruikt om Windows 10 te herstellen.

Wil je terug gaan naar Windows 7 of probeer je daadwerkelijk Windows 10 te gebruiken?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
(jarig!)
heb je een DVD of USB stick waar wind 10 opstaat draai hem daar eens vanaf

je kan misschien een bestand weg gegooid hebben dus dan wordt het recover onbruikbaar zeker bij een update naar een nieuwe OS

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 16-03-2016 19:07 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afgezien van de suggesties van D4NG3R & ravw; in hoeverre wilden Samsung (0900SAMSUNG) en Microsoft (020-5001500) niet helpen bij het oplossen van jouw probleem?

/edit: hou even in de gaten dat mogelijk Windows 10 niet/nooit gaat werken; er zijn helemaal geen drivers voor de betreffende laptop (laatst verkocht halverwege 2011) te vinden bij Samsung.

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 16-03-2016 19:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb van de week al een bericht gepost op het microsoft forum, geen reactie. Ik heb het gedownload via de gratis upgrade.. ik kan hem inderdaad nog terug instaleren naar windows 7 maar wil graag WIN10 blijven gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:12:
/edit: hou even in de gaten dat mogelijk Windows 10 niet/nooit gaat werken; er zijn helemaal geen drivers voor de betreffende laptop (laatst verkocht halverwege 2011) te vinden bij Samsung.
Voor zo'n moderne laptop zijn er ongetwijfeld meer dan genoeg drivers te vinden voor elk onderdeel. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1