Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieker77
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-09-2020
Mijn vraag:

Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van een S6, ik heb toen gepoogd de vingerafdrukscanner in te stellen. Helaas, ik moest vaker het back-up wachtwoord invoeren als dat ie mijn vinger herkende. Ik heb t toen opgegeven. Inmiddels maak ik gebruik van een pincode, dat vereist mijn werk e-mailaccount. Dat gaat me irriteren dus wil ik weer een poging doen om de vingerafdrukscanner opnieuw in te stellen. (Dit doe je in vingerafdrukbeheer, daar kun je bestaande vingerafdrukken verwijderen) Echter als ik naar Menu-Schermvergrendeling-Vingerafdrukken ga, geeft ie meteen aan mijn vingerafdruk niet te herkennen en vraagt om een back-up wachtwoord. Ik heb talloze wachtwoorden geprobeerd zonder resultaat. 8)7
...
Wat ik al geprobeerd heb:

Om via mijn google account het wachtwoord te resetten, echter gaat die optie alleen op als je toestel vergrendeld is, wat bij mij niet het geval is.
En een harde reset Homebutton-Powerbutton en Volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt houden, echter zonder resultaat. Heeft iemand een suggestie?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:06
vaak genoeg verkeerd wachtwoord intypen en google doet de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dit backup wachtwoord is het wachtwoord wat je ooit had ingesteld ;) Dus als je een Pin had gekozen had je deze in moeten voeren anders gewoon een wachtwoord van x aantal tekens ;) En zoals Garret al aangeeft, vaak genoeg verkeerd tikken en je krijgt een herstel optie te zien ;) Even je Google gegevens invullen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieker77
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik mijn back-up wachtwoord zelf had ingesteld, maar het lukt me niet meer om die te achterhalen. Hoe vaak moet ik mijn verkeerde wachtwoord intikken? Elke 5x moet ik 30 seconden wachten. Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Maar ik krijg niks van google te zien. Het gaat hier niet om het ontgrendelen van mijn telefoon, maar om een eerder gemaakte vingerafdruk te verwijderen. Ik kan dus niet in mijn vingerafdrukbeheer zonder back-up wachtwoord, omdat ie mijn vingerafdruk niet herkent.

Op advies van jullie heb ik 150 keer mijn verkeerde back-up wachtwoord ingevoerd en dus 30x 30 seconden gewacht zonder enkel resultaat. O-) Er moet toch een manier zijn? Ik wil m t liefst niet terugzetten naar fabrieksinstellingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Twieker77 op 17-03-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Je komt dus in je telefoon, maar kan niet onder instellingen> schermbeveiliging vingerafdruk kiezen omdat je een wachtwoord moet in toetsen? Kan je daar niet ergens op vergeten drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieker77
Precies, ik kom dus wel in mijn telefoon. Maar om in vingerafdrukbeheer te komen. Kies je Menu-Instellingen-Schermvergrendeling-Vingerafdrukken. Dan herkent ie mijn vingerafdruk dus niet en vraagt ie om een back-up wachtwoord. Er is geen optie "vergeten"
Pagina: 1