http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Op vrijdag 22 juni 2001 19:34 schreef Erhnam het volgende:
Ik hoorde dat het mogelijk was mijn oude lancity modem te uncappen, het zo'n oude met koelribben. Is dit nog steeds mogelijk ? of is het verholpen door upc ? ( je hebt dan dus 300 kb/s upstream ipv van de 8kbs) bij voorkeur 's nachts te gebruiken :):):)
Thanks
heb er nog een op zolder liggen :-)
bijdehanduncappen = behuizing er af halen.
En dat kan altijd
een oude modem met een upstream van 300 kb/s? wat moet ik me daarbij voorstellen?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
nee hoor kan je wel vergeten up en downstream wordt op de gateway geregeldOp vrijdag 22 juni 2001 19:34 schreef Erhnam het volgende:
Ik hoorde dat het mogelijk was mijn oude lancity modem te uncappen, het zo'n oude met koelribben. Is dit nog steeds mogelijk ? of is het verholpen door upc ? ( je hebt dan dus 300 kb/s upstream ipv van de 8kbs) bij voorkeur 's nachts te gebruiken :):):)
Thanks
yeah right, die gasten bij upc zien binnen 10 sec als je ook maar IETS met 300kb upped. als je geluk hebt kicken ze je alleen van chello af.
hier zijn al 100.000 topics over geweest het kan gewoon niet
hier zijn al 100.000 topics over geweest het kan gewoon niet
Verwijderd
Het kon vroeger met het proggie fuckUPC, maar das allang verleden tijd.Op vrijdag 22 juni 2001 19:34 schreef Erhnam het volgende:
Thanks
Wat nog wel schijnt te kunnen is je modem ff uncappen(openschroeven) wat solderen en tjsaka, het gaat razend snel, maar dat overleeft je modem niet lang en je borg van upc kan je wel vergeten....
Het kan wel maar je moet wel voorzichtig zijn. Als je de kap eraf haalt zie je o.a. 3 draden lopen, een grijs-wit gestreepte, een wit-grijs gestreepte en een oranje. Knip nu de groene door en niet een andere want dan gaat het alarm bij Chello af !!! Veel succes ermeeOp vrijdag 22 juni 2001 19:34 schreef Erhnam het volgende:
Thanks
Donec eris felix, multos numerabis amicos
OMG, hoeveel topics zijn er nou al niet geweest over het uncappen van kabelmodems. Al dan niet van LanCity.
UTFS!!!
oh ja, en kom er dan achter dat het niet kan
UTFS!!!
oh ja, en kom er dan achter dat het niet kan
lancity modems kun je wel uncappen... met programma's zoals fuckupc etc 
maar daar houd ik me verder niet mee bezig..
heb een com21 die niet sneller wil
maar daar houd ik me verder niet mee bezig..
heb een com21 die niet sneller wil
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
damn ik wil zoiets ook wel , maar ze komen er toch achter , en tis niet echt fair voor je wijk
die trek je er nu een beetje uit denk ik!
Pagina: 1