Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop advies simpele laptop onder 300 euro voor films

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn doel:

Internetten, youtube, facebook, films kijken (1080p)

Volgende lijstje heb ik gevonden en vergeleken:

Medion Akoya E6239
Lenovo IdeaPad 100 14 80MH005WNX
Acer Aspire ES1-431-C1DC
Lenovo Ideapad 100S 80R9003XMH
HP 14-ac102nd
Medion Akoya S2217

Welke past het beste bij mijn doel?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 15:54 ]

Alle reacties

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-11 14:31

NickvB

Web/App Developer

De Medion Akoya S2217 lijkt mij een goede keus. Voor het geld krijg je een full-hd IPS scherm en uit eigen ervaring spreek ik dat IPS echt mooiere kleuren heeft en voor films ideaal. Echter heeft deze een SSD van 60GB en 2GB ram. De anderen laptops hebben geen full hd scherm maar wel iets sneller processoren. Maar voor internet, YouTube en films lijkt de Medion mij snel genoeg.

Zou je mij kunnen zeggen wat je budget is? Dan kan ik nog kijken voor je of er andere opties zijn.

Verwijderd

Topicstarter
NickvB schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:46:
De Medion Akoya S2217 lijkt mij een goede keus. Voor het geld krijg je een full-hd IPS scherm en uit eigen ervaring spreek ik dat IPS echt mooiere kleuren heeft en voor films ideaal. Echter heeft deze een SSD van 60GB en 2GB ram. De anderen laptops hebben geen full hd scherm maar wel iets sneller processoren. Maar voor internet, YouTube en films lijkt de Medion mij snel genoeg.

Zou je mij kunnen zeggen wat je budget is? Dan kan ik nog kijken voor je of er andere opties zijn.
Okey bedankt :)
Heb de Asus X205TA mogen testen, is ook een heel erg mooie laptop, maar heb deze nooit kunnen vergelijken met de medion 11.6 full hd ips model van 64gb.

Mijn budget is max 300 euro

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-11 14:31

NickvB

Web/App Developer

Hoe wil je films gaan bekijken? Voor dat budget zou een Chromebook misschien een betere keuze kunnen zijn. Geen Windows maar Chrome OS. Alleen wordt dan alles opgeslagen in de cloud dus zonder internet kun je weinig met je laptop.

Edit: De Peaq PNB C1011 - I0N1 http://tweakers.net/price.../peaq-pnb-c1011-i0n1.html is ook een mooie laptop voor het geld, qua specificaties gelijk aan de Medion.

[ Voor 40% gewijzigd door NickvB op 17-03-2016 12:33 ]