Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bezig met lezen van document zonder codes (PDF)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vosbeer96
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-11 21:24
Beste tweakers,

Een gebruiker krijgt een pop-up venster als diegene een PDF bestand probeert te openen. Echter is het probleem niet aanwezig als de gebruiker op de zaak werkt en helpt de instelling 'Altijd de instellingen van de leesvoorkeuren gebruiken (Dit venster niet meer weergeven)' niet als ik die aanvink.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:

-Adobe Reader
-iFile
...

Ik zat te denken om een nieuwe versie van Adobe Reader te installeren maar heb ik niet het idee dat het daar aan ligt.

Als iemand mij verder kan helpen, dan zou ik heel erg dankbaar zijn! :D

Maak vooral fouten om beter te worden

Alle reacties

• Gerrit47jaar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-04 09:59
Oplossing al gevonden ?
ik zit met hetzelfde probleem na installatie
bij elke pdf die opengaat, krijg je dat popup venster voor je kop

• Vosbeer96
Helaas ben ik niet meer werkzaam bij het bedrijf waar dat speelde. Ik vermoed dat wij toen zijn teruggegaan naar een oudere versie van Adobe Reader....

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:26
Probeer eens een andere pdf reader, ik gebruik al een tijd: Sumatra PDF, deze bevalt mij prima.
Wel even de voorkeuren van de standaard app, die je gebruikt voor om een pdf te lezen, wijzigen in Windows 10.

apollo13

• Vosbeer96
Mocht je geen integraties hebben met bijv. een iFile dan kan je gerust kijken naar bijvoorbeeld Foxit Reader of Sumatra PDF. Aan de andere kant weet ik dat iFile zwaar leunt op Adobe Reader en dat het veranderen van standaard PDF lezer, problemen kan opleveren.