Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een abonnement van KPN. Dit mag sim only zijn maar het liefst i.c.m. een Iphone. Ik ben op zoek naar een abonnement waarmee ik onbeperkt kan bellen binnen Nederland, >1gb data en ik wil graag kunnen bellen naar Engeland. (Dit is ongeveer 100 minuten per maand).

Nu is mijn vraag:
Gaat het bellen naar Engeland (€0,23 /min) van de bundel af, of wordt dit per minuut aan het eind van de maand verrekend en als "extra" kosten gerekend?

Heeft iemand een tip voor een passend abonnement?

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
En wat heb je allemaal zelf gevonden en/of kon KPN je vertellen toen je daar eerst informeerde ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebeld met KPN maar werd daar niet veel wijzer van, zij hebben mij verteld dat de kosten voor het bellen naar het buitenland pas duidelijk konden worden als ik een overeenkomst met hen had. Eerder kon hij niet zeggen wat het mij zou kosten. Daarom was ik benieuwd of anderen daar ervaring mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bellen naar buitenland scheelt een heel stuk als je via Skype / Whatsapp (dus VOIP) werkt.

Daarnaast, maar dat is niks nieuws sinds ik weet hoe ik een telefoon moet gebruiken (je weet wel, zo'n oud ding met draaischijf en een draad): alle verbruik wat niet in je abonnement zit, wordt achteraf afgetikt.

Neemt niet weg dat elke GSM-zaak je dit al had kunnen vertellen of, zoals Breezers vraagt de KPN Abonnements-helpdesk.

/edit: even nagezocht; ik heb Zorgeloos Instap en bel 100 minuten voor ongeveer 24Euro van NL naar EU-landen, allemaal achteraf.

Zie ook: https://www.kpn.com/w3/fi...b380e682fc&contentid=3806
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VmHb702Ouwa1WaRSMrhuXcfG/full.jpg
Iets zegt me dat je je met een kluitje het riet in hebt laten sturen toen je KPN aan de lijn had.

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 16-03-2016 11:24 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vond het ook een zeer vreemd verhaal. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:39:
Ja, ik vond het ook een zeer vreemd verhaal. Bedankt voor je reactie!
Gister nog 3 minuten naar Schotland gebeld via Whatsapp; kost me omgerekend ongeveer 1.3MB aan data dus echt peanuts vergeleken met de normale tarieven. Afhankelijk van je smartphone, zou ik echt aanraden om goed te kijken naar Apps die via VOIP/data kunnen bellen; scheelt bakken met geld en vaak vind ik de geluidskwaliteit beter.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 08:13
Je hebt waarschijnlijk ook je vraag verkeerd gesteld bij KPN.

Zoals je hier doet is goed:

Ik wil in NL onbeperkt bellen en zo'n 100 minuten naar Engeland per maand. Welk abonnement is hiervoor het meest geschikt vwb de prijs. Dan moeten ze je kunnen helpen.
Dwz... indien ze hiervoor speciale abo's hebben. Anders maakt het niet uit welk abo je neemt en zijn de kosten achteraf gewoon 23 cent per minuut.

[ Voor 21% gewijzigd door Gadgeteer op 16-03-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Per 1 mei gaat bellen naar EU uit je bundel met een opslag van 6ct/min.
Pagina: 1