Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Hallo,

Ik ben sinds vorige week eigenaar van een zte s291, maar helaas heeft deze telefoon niet de nederlandse taal als optie. Nu wou ik hem graag aan me moeder geven, maar alles in het engels dat is niks voor haar.

Wanneer alleen de basis functies zoals bellen,instellingen,smsen in het engels zijn is dat niet echt een ramp.
Maar alle apps, zoals internet,whatsapp, gmail, etc wel.

Dus nu vroeg ik me af als er manier is om te zorgen dat je in de playstore nederlandstalige apps kan downloaden. Of de nederlandse taal in cm 12.1 toevoegen/unlocken.

Ik heb de ZTE s291 op dit moment draaien op een onofficiële cm 12.1 rom(5.1) en kan ook nog de officiële rom erop zetten welk op 4.3 draait.

Als iemand een oplossing weet zou dat top zijn!

Alle reacties

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
More2local installeren. Die vertaalt het meeste naar het Nederlands... (Niet alles, wel veel)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Soldaaatthijs schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:28:
Dus nu vroeg ik me af als er manier is om te zorgen dat je in de playstore nederlandstalige apps kan downloaden. Of de nederlandse taal in cm 12.1 toevoegen/unlocken.
Antwoord hier ook al gegeven. Werkte die oplossing niet?

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Sorry had er overheen gekeken. Maar nu wel een het werk perfect jullie zijn helden.