If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik vermoed dat daar vanochtend een paar tagjes gemist zijn. Ik heb het aangepast, bedankt!
Heeft eigenlijk niks met de tags te maken, maar een 2e thread openen over dit bericht is niet nodig.
Vind het een beetje apart dat het bericht, wat gaat over Microsoft, Minecraft en GearVR binnen no-time verdraaid wordt naar een bericht, haast reclame, voor de Oculus. De opmerking van Carmack was in de context van belang, de rest is irrelevant. Dat het bericht vervolgens afgesloten wordt met dat de Rift toch echt wel 28 maart uitkomt spreekt voor mij boekdelen.
Vind het een beetje apart dat het bericht, wat gaat over Microsoft, Minecraft en GearVR binnen no-time verdraaid wordt naar een bericht, haast reclame, voor de Oculus. De opmerking van Carmack was in de context van belang, de rest is irrelevant. Dat het bericht vervolgens afgesloten wordt met dat de Rift toch echt wel 28 maart uitkomt spreekt voor mij boekdelen.
@jaquesparblue Eh.. volgens mij zie ik nul reclame. Is gewoon net iets meer dan: minecraft komt ook uit voor Gear VR. Het is natuurlijk ook een mager bericht waar je echt vrijwel niets meer in kunt zetten dan dat het zo is. Om zoiets dan een beetje meer body te geven, zoek je er toch net even wat meer bij... lijkt me niet meer dan normaal?
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Als er niet meer te melden is, moet je niet meer melden. Dat je extra lucht wilt praten, prima. Aardig in lijn met de trend in de media tegenwoordig. Maar waarom eindigen met de releasedate van de Oculus, wat is de relevantie?