Game muis en toetsenboard

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Allemaalbaas
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-02 12:04
Hallo,

Ik heb een nieuw toetsenbord en muis nodig om lekker mee te gamen. Ik heb een budget van €60 euro. De kleuren moeten in rood/zwart en ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met het vinden.

Alvast bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door Allemaalbaas op 16-03-2016 08:31 ]

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:51

OB1

*weg troll*

[ Voor 85% gewijzigd door OB1 op 16-03-2016 11:37 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:32

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:51

OB1

http://www.newegg.com/glo...aspx?Item=N82E16823129032
Schijnt best wel leuk setje te zijn.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• TechMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 17:17
Ik gebruik nu die combo. Prima ding, ledjes zijn nice, en de muis ligt verrassend goed in de hand. Alleen de volume knopjes links bovenin voelen aan alsof ze elk moment kunnen afbreken. Kortom, goed ding voor de prijs.

• Halma21
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-12-2025
Je zou evt ook kunnen kijken naar de cm storm octane, deze heb ik zelf in gebruik en prima tevreden over. Het enigste minpuntje vond ik dat de muis vrij ligt is en wel wat zwaarder had mogen zijn.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Voor één of andere vage reden verkopen ze in Nederland geen Devastator met rode LEDs, ook de nieuwe Deva II niet. Vraag mij niet waarom, ik vind het een waardeloos besluit.

De Octane is echter een prima alternatief. Niet je van het, maar voor dat geld.

Een stapje beter zou een Sharkoon K20 zijn, en die dan combineren met bijvoorbeeld een CM Storm Alcor. Dan zit je richting de 70 euro inclusief bezorgen, maar kwalitatief is dat wel een flinke stap beter. Beide zijn ook rood in te stellen.

Los daarvan, welkom op Tweakers. Volgende keer svp wel even een beetje informatie geven, een beetje zelf onderzoek doen, en een normale openingspost maken. Op deze manier (lees: lui en zonder eigen inzet) zal je op termijn op weinig ondersteuning kunnen rekenen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Als er staat lezen, graag lezen.

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Je ziet aan de reacties hier wat er gebeurt als je de indruk wekt zelf niets gedaan te hebben en sowieso te weinig info geeft om je serieus te helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.