Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al enkele maanden een Microsoft Wireless Display Adapter, mijn tweede al... De eerste die ik had aangekocht bij Coolblue deed het niet, hij rook verbrand en werd erg heet dus na een week al een retour gedaan en een nieuwe gekregen. Deze Microsoft Wireless Display Adapter deed het wel naar behoren. Maar na enkele weken terug opnieuw te gebruiken, doet hij het niet meer. Ik kan geen verbinding meer maken van mijn laptop naar de Microsoft Wireless Display Adapter wat frustrerend is omdat dit al de tweede is. Hij is nu wel 'normaal' warm maar toch niet zoals mijn vorige. Heb zin om mijn Microsoft Wireless Display Adapter weer terug te sturen naar Coolblue, maar voor hun is dat ook niet leuk en lijkt het precies dat ik hun sta op te lichten.

Dus heeft iemand hier ook zo'n Microsoft Wireless Display Adapter en heeft misschien hetzelfde probleem? Of weet misschien iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Toon :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Zelf zo geen adapter in huis dus kan je niet zeggen of dit een bekend probleem is, maar aangezien je alleen wijst op problemen om je laptop te verbinden, ben je er zeker van dat de oorzaak niet daaraan ligt? Kan ook wel een driver probleem zijn aan de laptop.

Heb je een ander toestel om eens verbinding te maken met de adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MacPoedel schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:29:
Zelf zo geen adapter in huis dus kan je niet zeggen of dit een bekend probleem is, maar aangezien je alleen wijst op problemen om je laptop te verbinden, ben je er zeker van dat de oorzaak niet daaraan ligt? Kan ook wel een driver probleem zijn aan de laptop.

Heb je een ander toestel om eens verbinding te maken met de adapter?
Nou ik heb het met een ander laptop geprobeerd en daar is net hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

"Hij doet het niet" is wel heel algemeen.
Heb zelf op kantoor een versie 2 binnengekregen. Maar heb wisselende ervaringen. De ene keer doet ie het prima en de andere keer zegt ie dat de verbinding mislukt is. Disconnect ik van het wifinetwerk, gaat het weer goed, totdat ik weer met de wifi verbind.
Dit alles met een hp spectre met windows 8.1...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort natuurlijk niet in aankoopadvies thuis. Schopje naar VB.