Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Voor Android en Apple heb je een Puffin browser en een Ziggo app bijvoorbeeld. Voor Windows Phone lijkt dit niet echt te bestaan. Ik heb flash nodig zodat ik voetbal kan kijken. Ook Silverlight lijkt niet te bestaan voor de mobiel. Zo kan ik op Windows Phone standaard zaken niet gebruiken in 2016. Waar het dus niet mogelijk is voetbal te kijken via m'n mobiel. Dat kan net Android al heel lang bijvoorbeeld.

Weet iemand alternatieven zodat flash wel werkt. Denk aan livestream van Nu.nl en ander websites met filmpjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Luxicon op 15-03-2016 20:27 ]

...

Beste antwoord (via Luxicon op 16-03-2016 00:11)

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Flash en Siverlight zijn sowieso aflopende technieken, html5 is the way to go, maar sommige sites weten dat nog niet.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 04:35
Nee, met geen mogelijkheid.

Web Enrichment

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Flash en Siverlight zijn sowieso aflopende technieken, html5 is the way to go, maar sommige sites weten dat nog niet.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wim-Bart schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:09:
Helaas inderdaad. En ook wel dat er soms niet al teveel support is voor Windows, waardoor er bijvoorbeeld geen Ziggo app is (ik heb een betaald Ziggo Go abbo). Daar zijn alle Champions League wedstrijden, de Spaanse competie en de Formule 1 via te volgens. Meestal kan ik wel via de PC kijken, soms en dan is het een gemis.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Luxicon schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:11:
[...]

Helaas inderdaad. En ook wel dat er soms niet al teveel support is voor Windows, waardoor er bijvoorbeeld geen Ziggo app is (ik heb een betaald Ziggo Go abbo). Daar zijn alle Champions League wedstrijden, de Spaanse competie en de Formule 1 via te volgens. Meestal kan ik wel via de PC kijken, soms en dan is het een gemis.
Dat is het voordeel dan weer van een Windows 10 tablet :D Dan kan je weer de PC app gebruiken op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wim-Bart schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:12:
[...]

Dat is het voordeel dan weer van een Windows 10 tablet :D Dan kan je weer de PC app gebruiken op de bank.
Dat zou zeker handig zijn. Daar zit Windows RT op dacht ik. Ik heb m'n vader zo'n Surface 2 kado gedaan een tijdje geleden. Mooie tablet. Eigenlijk een soort mini laptop.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Luxicon schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:18:
[...]

Dat zou zeker handig zijn. Daar zit Windows RT op dacht ik. Ik heb m'n vader zo'n Surface 2 kado gedaan een tijdje geleden. Mooie tables. Eigenlijk een soort mini laptop.
Heb zelf een Asus T100TAM, gewoon een intel cpu, niks Windows RT, alles werkt perfect, alleen geen wonderen van verwachten qua power.

Pagina: 1