Russische Webshop bar bij pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:16

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
Hi,

Ik denk niet dat dit ligt aan lokale programma's of wat dan ook. Zou natuurlijk wel kunnen, daarom even dit berichtje om

a) De mods hierop te wijzen
b) Aandacht te vragen van de rest van de community. Ondervinden jullie dit ook?

Hoe dan ook, bij het browsen van de PW kwam ik het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/oxvucds2h/Naamloos.jpg

Image op volle resolutie: http://postimg.org/image/gfme81ljp/

Ik gebruik de nieuwste versie van Firefox, addblocker uitgeschakeld voor Tweakers. Ik had in de code gekeken (rechts -> element inspecteren) en het leek een genestelde div te zijn, geen externe tool of wat dan ook. Website helaas alweer weg geklikt, ik hou niet erg van die troep lang open laten staan.

bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Yariva op 15-03-2016 19:56 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:13

D4NG3R

kiwi

:)

Het lijkt mij persoonlijk erg sterk dat dit van T.net zelf afkomstig is, hier kom ik dit iig niet tegen op geen enkel device.

Scan je systeem en check eventueel je router voor dit soort meuk: Terugkerend virus op zowel android, iOs en os X

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 15-03-2016 19:58 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Had eerder het idee dat dit afkomstig was via een advertentie die ind e soep was gelopen of wat dan ook. Maar idd, ik zal me systeem ff nachecken

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Zou iemand het voor deze pagina willen checken? pricewatch: Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)

Indien jij het niet krijgt (addblocker disabled aub) dan moet ik er zelf achteraan gaan. Lijkt me idd erg sterk dat het van Tweakers afkomt, maar beter voorkomen dan genezen ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:13

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Thanks. Ik zie nu een of andere maffe plugin staan in mijn lijstje. Ik ga mijn surfgedrag even nazoeken en kijken hoe dit erop gekomen is.

Excuses voor de paniek ;) En thnx Danger voor de hulpz

Pagina: 1