Goeie avond mensen,
Ik heb weer eens een PC samengesteld, en zou graag willen weten of er nog iets verbeterd kan worden of andere tips. En of dit allemaal verder goed is, mag je dat natuurlijk ook zeggen
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om te gamen, en om zo af en toe te photoshoppen en video's te editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst moet hij rond de €900,- kosten, maar als het niet anders kan, tot de €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De toetsenbord en muis zijn er al. Dit geldt ook voor de monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart is meer dan voldoende. Eigenlijks wat aangeven staat in de lijst beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb niet echt voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een gamepc die zolang mogelijk meegaat.
Ga je overklokken?
Nee, er word niet overklokt
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of deze combinatie goed is. Als er iets tussen staat waarvan je denkt, dat kan beter voor de zelfde prijs of iets duurder, is het altijd welkom als suggestie.
Ik heb weer eens een PC samengesteld, en zou graag willen weten of er nog iets verbeterd kan worden of andere tips. En of dit allemaal verder goed is, mag je dat natuurlijk ook zeggen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om te gamen, en om zo af en toe te photoshoppen en video's te editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst moet hij rond de €900,- kosten, maar als het niet anders kan, tot de €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De toetsenbord en muis zijn er al. Dit geldt ook voor de monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart is meer dan voldoende. Eigenlijks wat aangeven staat in de lijst beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb niet echt voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een gamepc die zolang mogelijk meegaat.
Ga je overklokken?
Nee, er word niet overklokt
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of deze combinatie goed is. Als er iets tussen staat waarvan je denkt, dat kan beter voor de zelfde prijs of iets duurder, is het altijd welkom als suggestie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 348,95 | € 348,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 75,50 | € 75,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 898,20 | |