Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik ben bekend met de actie en zover ik weet is dit omdat ze failliet zijn.iantje31 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:09:
hallo,
Pro-shoes.nl heeft op dit moment een grote kortingsactie.
De levertijd staat op dit moment op 5 werkdagen, maar na 4 werkdagen heb ik nog steeds geen verzend bevestiging. Hebben jullie de laatste tijd ook iets besteld bij pro en hoe is dit gegaan?
Het kan zijn dat het zo lang duurt vanwege de idiote drukte. Want plotseling moet iedereen schoenen hebben van hun puur omdat er korting bij staat.
Ik was vandaag nog in de stad, wilde even langs gaan maar de winkel was vol en er zaten 30+ idioten te wachten buiten de winkel (er mochten slechts een beperkt aantal mensen in de winkel).
Vond de prijzen wel leuk maar vond ze niet dusdanig dat ik ervoor in een ongeorganiseerde rij ga staan.
Prijzen waren leuk maar niet echt spectaculair, voor 30-50 euro kun je met regelmaat ergens anders ook merk sneakers krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 15-03-2016 19:24 ]
Daar is de klantenservice voor bedoeld, en die zit niet hier
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.