Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Rays
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-03 10:57
Hallo allemaal,
Ik heb 2 builds gemaakt de build Game PC en de Wannebe build: gallery: Blue Rays
Nou heb ik bij de Wannebe build een GTX 960 gedaan voor 20 euro meer dan de andere build alleen is de PSU
niet modulair wat ik niet zeker weet of dat wat uitmaakt. Maar het gaat eigenlijk puur om de videokaart, dus welke build (dus eigenlijk videokaarten vergelijken) vinden jullie beter? ;p

Alvast bedankt,
Matthijs

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Hallo. Wat wil je er mee gaan doen? Modulaire voeding is handig voor je kabelmanagement als je gaat bouwen, kwaliteit van de voeding is alleen belangrijker, maar beide keuzes zijn prima keuzes. Misschien is de Antec VPF Series 450W ook nog een mogelijkheid, zit je nog iets lager qua prijs. Je topic lijkt mij alleen eerder passen binnen het aankoop advies topic voor desktops?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Rays
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-03 10:57
Raznov schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:32:
Hallo. Wat wil je er mee gaan doen? Modulaire voeding is handig voor je kabelmanagement als je gaat bouwen, kwaliteit van de voeding is alleen belangrijker, maar beide keuzes zijn prima keuzes. Misschien is de Antec VPF Series 450W ook nog een mogelijkheid, zit je nog iets lager qua prijs. Je topic lijkt mij alleen eerder passen binnen het aankoop advies topic voor desktops?
Ik was een beetje in de war van waar ik dit moest plaatsen dus ja daar heb je gelijk in. Maar de zwaarste game die ik van plan ben om te spelen is GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Je moederbord heeft trouwens maar 2 geheugen slots dus weet niet of je straks nog naar 16Gb wil gaan?
Heb je ook nagedacht over een SSD? Dit systeem zal GTA 5 goed kunnen draaien, maar mogelijk dat je met een blik op de toekomst voor een i5 kan gaan (mits je budget het toelaat)?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het 8e topic in 10 dagen.
Als je nu eens één goed topic maakt in DAA dan kan alles in één keer en hoef je het maar één keer uit te leggen. Nu worden in elk topic dezelfde vragen gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Een 950 GTX en een 960 GTX build, lijkt me vrij logisch welke beter is toch..?

Verder heb je deze vraag al een aantal keer gesteld en ook al antwoord gekregen. Waarom blijf je nieuwe topics openen met hetzelfde onderwerp?

[ Voor 48% gewijzigd door stin00 op 15-03-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit dus. Géén nieuwe topics meer openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.