Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 22:42
Hallo,

ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe oordopjes.

Zelf heb ik wat gezocht en ben ik op het volgende uit gekomen:

- sennheiser cx 300 ii
- Urbeats.
- Xiaomi Piston III

Ik ga de oordopjes het meest gebruiken voor muziek luisteren onder het fietsen en als ik in de bus zit.

Ik hou van oordopjes die je oor goed afsluiten, en waar een goede bas en helder geluid in zit. (liever te veel bas al te weinig.)

Hebben jullie misschien nog andere suggesties?

Mijn budget is rond de €30.-

Ik hoor het graag van jullie.

mvg

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-11 10:45
Ik ben erg tevreden over mijn Urbanears Bagis (http://tweakers.net/product/352501/urbanears-bagis/).
Heb ze twee jaar geleden gekocht in combinatie met de Urbanears Plattan. Voordeel van beiden is dat de kabel een zelfde soort omhulsel heeft als een schoenveter, waardoor er minder snel een kabelbreuk is.

• JarnovdBerg
hoi @acidd91.

Ik denk dat je het niet helemaal goed hebt gelezen XD
ik had het over de URBEATS en geen Urbanears.

maakt niet uit hoor :)

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:30
Deze zijn, van wat ik heb horen zeggen, goed.

Philips SHE9105
of
Xiaomi Piston (Banggood levert ook gewoon in Nederland)

Vooral de Xiaomi geeft mij, met 1361 reviews en een 4.8 / 5.0, een goed gevoel.

Maar ik heb geen ervaring met deze oordopjes.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik bestel eigenlijk altijd deze via dealextreme: http://www.dx.com/nl/p/tr...x1001mp-3396#.VugcB_nhC70

Ik ben geen veeleisende muziek luisteraar. Maar geluid is gewoon goed en voor €4,20 kan er weinig fout gaan lijkt me.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
robcoenen schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:12:
Deze zijn, van wat ik heb horen zeggen, goed.

Philips SHE9105
of
Xiaomi Piston (Banggood levert ook gewoon in Nederland)

Vooral de Xiaomi geeft mij, met 1361 reviews en een 4.8 / 5.0, een goed gevoel.

Maar ik heb geen ervaring met deze oordopjes.
Heb zelf ervaring met de 2, wat op zich redelijke oordopjes waren. Verwacht geen hifi, maar gewoon nette kwaliteit, bouwkwaliteit en functionaliteit voor een lage prijs. (al waren ze bij mij redelijk snel dood, maar er zijn weinig inears die het wel lang uithouden)

@endness
Heb nu fidelio's S2, geluidskwaliteit haalt het toch echt niet bij mijn beyer DT770 ;)
Daarnaast verwacht ik dat deze fidelio's ook geen 2 jaar bij intensief gebruik zouden (bouwkwaliteit is wel beter imo dan van de piston v2). Gelukkig gebruik ik de headset niet zo intensief als toen ik nog student was.

[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 15-03-2016 15:46 ]

• Reaver
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:09
Ik heb zelf de Sennheisers en ben er zeer tevreden over. Hij sluit echter niet volledig af en de bas is niet overdreven, gewoon mooi gebalanceerd geluid. Ik gebruik de oordopjes op mijn werk en onderweg en heb ze nu zo'n 2 maanden.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02

Daniel36

vernieuwde formule

Reaver schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:35:
Ik heb zelf de Sennheisers en ben er zeer tevreden over. Hij sluit echter niet volledig af en de bas is niet overdreven, gewoon mooi gebalanceerd geluid. Ik gebruik de oordopjes op mijn werk en onderweg en heb ze nu zo'n 2 maanden.
Ben ik ook tevreden over. Afsluiting wordt veel beter met de grootste tips die er bijgeleverd werden.

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-11 10:45
JarnovdBerg schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:06:
hoi @acidd91.

Ik denk dat je het niet helemaal goed hebt gelezen XD
ik had het over de URBEATS en geen Urbanears.

maakt niet uit hoor :)
Ik had het prima gelezen, maar jij vroeg ook om andere suggesties?

• JarnovdBerg
oke, dat is mooi om te horen.

De bas hoeft ook niet overdreven te zijn, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik liever te veel bas als te weinig bas hebt. ik heb nu de standaard oordopjes die ik bij mijn LG G3 kreeg. daar zit een lekker bas in alleen ze zijn nu kapot.

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-11 13:02
eL_Jay schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Heb zelf ervaring met de 2, wat op zich redelijke oordopjes waren. Verwacht geen hifi, maar gewoon nette kwaliteit, bouwkwaliteit en functionaliteit voor een lage prijs. (al waren ze bij mij redelijk snel dood, maar er zijn weinig inears die het wel lang uithouden)
Mijn Shure SE210 uit mei 2011 doen het nog steeds prima, maar dan zit je ook wel aan 3x het budget van de TS. Als je uit gaat van elk jaar nieuwe dopjes á 30 euro, gedurende 3 jaar, heb ik de 15 euro prijsverschil voor betere geluidskwaliteit wel over, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

• JarnovdBerg
@endness

Ja, het liefst heb ik oordopjes van bose. maar daar heb ik helaas het geld niet voor

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb de Xiaomi Hybrids, die zijn qua prijs vergelijkbaar met de de Pistons 2, en qua geluid eigenlijk ook. Ietwat bassy, maar wel gewoon goede bass, niet modderig of te aanwezig. De mids en highs zijn wel wat beter dan de Piston 2.

De Piston 3 zou minder bassy zijn, vandaar dat ik de Hybrids heb genomen.

Bouwkwaliteit is ook erg behoorlijk, mijn Pistons 2 hebben het anderhalf jaar overleefd, voordat het linkeroortje steeds zachter ging. Niet slecht bij bijna dagelijks gebruik. De Hybrids hebben een erg vergelijkbare bouw, dus ook die zullen wel even mee gaan.

People as things, that’s where it starts.

• Reaver
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:09
Daniel36 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:39:
[...]

Ben ik ook tevreden over. Afsluiting wordt veel beter met de grootste tips die er bijgeleverd werden.
Ik zal die ook eens proberen, bedankt voor de tip was al helemaal vergeten dat ik die nog had. 8)7
Pagina: 1