Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Als enige tijd ben ik aan het rond zoeken voor een smartwatch.

Nu heb ik een aantal modellen gevonden die mijn interesse deels trekken.

i95 Android 4.3 smart watch (vind ik net te veel aan prijs)
U8 Via aliexpres
U10 Via aliexpres (nu vind ik deze ook iets te duur ivm invoerrechten)

De beste in mijn ogen als ik prijs kwaliteit bekijk komt de U8 goed uit de bus.
Nu zie ik hem ook op bol.com staat voor 69 euro en op ali kost die op het moment 10 euro.
Weet iemand of dit dezelfde zijn?

En kan je hier ook echt je whatsapp berichten op lezen?

Hoop dat dit zo voldoende is.

Zo niet hoor ik het graag.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 15:31 ]

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-11 14:23
googlen op china smartwatch, kom je er genoeg tegen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja kom er genoeg tegen maar het is makkelijk om van gebruikers wat ervaringen te horen welke prijs kwaliteit verhouding goed is.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die gebruikerservaringen kun je gemakkelijk teruglezen als je zelf wat moeite doet om deze op te zoeken op het forum of het internet. Op tweakers.net verwachten we eigen inzet, we zijn geen helpdesk voor mensen die geen moeite willen doen.

39

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:08:
Ja kom er genoeg tegen maar het is makkelijk om van gebruikers wat ervaringen te horen welke prijs kwaliteit verhouding goed is.
Zeker. Maar het is nog handiger als je een topicstart hebt waarbij je, bij wijze van spreken, 3 modellen al hebt genoemd waar je meer over wil weten. Ook zeg je dat je een aantal eisen hebt; vervolgens post je er maar eentje, die ook nog op meerdere manieren te interpreteren is.

Stel nou; er zijn 9000 smartwatches die voldoen aan jouw eis: dan wordt dit een opsom-topic (want amper reviews te vinden) waarin 9000 eigenaren hun eigen uitgebreide/korte mening gaan geven. Dan weet jij uiteindelijk alleen dat er 9000 smartwatches zijn en ben je nog verder van huis.

Mijn advies: ga even heel goed elders lezen, kijken & vergelijken en pas daarna even je startpost aan zodat we een discussie kunnen voeren over de door jouw gevonden/bekeken modellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als ik af moet gaan op de foto's zijn inderdaad het toestel van Aliexpress, Bol.com en Megagadgets hetzelfde.

Het voordeel echter van bol.com en megagadgets is dat het toestel geleverd wordt met garantie, service en 14 dagen bedenktijd.

Hou er met chinese gadgets wel rekening mee dat de ondersteuning beperkt kan zijn.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Verwacht er niet te veel van.
Je noemt dit soort merken/types en praat vervolgens over kwaliteit :X

Wees eens wat duidelijker, wil je bijvoorbeeld graag dat het horloge nog nieuwere OS (Android) versies krijgt?
Verwacht je een grote community?
Wat is je beeld bij een smartwatch en waar heb je je beeld op gebasseerd? Vergelijk je deze goedkope chinese dingetjes met de duurdere watches van Huawei, Motorola, Asus enzo?

En vooral: wat wil je ermee doen?

Verwijderd

Topicstarter
Gadgeteer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:16:
Verwacht er niet te veel van.
Je noemt dit soort merken/types en praat vervolgens over kwaliteit :X

Wees eens wat duidelijker, wil je bijvoorbeeld graag dat het horloge nog nieuwere OS (Android) versies krijgt?
Verwacht je een grote community?
Wat is je beeld bij een smartwatch en waar heb je je beeld op gebasseerd? Vergelijk je deze goedkope chinese dingetjes met de duurdere watches van Huawei, Motorola, Asus enzo?

En vooral: wat wil je ermee doen?
Vind het vooral leuk voor de heb en een keer mee te kloten. Daarom ook dat ik niet voor duurdere modellen wil gaan.

Ik praat niet alleen over kwaliteit maar over een prijs - kwaliteit.

Ik weet wel even genoeg heb her en der wat gevonden. Bedankt iedereen in ieder geval voor de info.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:46:
[...]
Ik weet wel even genoeg heb her en der wat gevonden. Bedankt iedereen in ieder geval voor de info.
Wat voor dingen heb je allemaal gevonden? Dit is handig om te delen in dit topic, mocht er iemand anders ook op zoek zijn iets vergelijkbaars.

Verwijderd

Topicstarter
Gezien de actie die ik gister avond op aliexpres tegen kwam en de verschillende reviews ben ik voor de u8 gegaan die mij 10 euro heeft gekost.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:32

Bullet NL

Eigen Wijs

En dicht, Topic heeft niet echt een meerwaarde op het forum. Vooral omdat de discussie waarde zo goed als minimaal is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.