Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hele pagina scrollen in Firefox onder Linux Mint.

Pagina: 1
Acties:

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Wat in Windows heel vanzelfsprekend is, vinkje bij muiseigenschappen - hele pagina scrollen krijg ik onder Linux Mint niet voor elkaar: Firefox een hele pagina laten scrollen.

Ik wil gewoon met het muiswieltje een pagina omhoog of omlaag scrollen. Standaard worden er een paar regels gescrolled.

Wat ik heb gevonden is:
In about:config kun je een waarde instellen voor de scrollsnelheid, maar, dan gaan de pijltjes toetsen ook met die waarde scrollen, en dat is nu weer niet de bedoeling. De pijltjestoetsen zijn om een paar regels te scrollen, niet de hele pagina.

Ik heb een paar add-ons kunnen vinden maar dat zijn smooth scroll addons. Ik wil persé geen smooth scrolling. Afgezien daarvan lukt het me ook niet om er een hele pagina mee te scrollen.

Het probleem lijkt me eigenlijk eerder bij Linux dan bij Firefox te liggen maar omdat het dus om Firefox gaat heb ik het topic toch maar in deze sectie geplaatst.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En als je denkt dat het probleem bij Linux ligt, waar heb je dan op gezocht op het daar op te lossen? Wil je zoals bij Windows overal, dus niet alleen bij FF, dat het scrolwiel een hele pagina doet?

Commandline FTW | Tweakt met mate