Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral video's op gaan bewerken. Het gaat momenteel om 1080p video's, van maximaal 5 minuten. Maar later zou hij 4K moeten kunnen handelen. De programma's zullen vooral After Effects en Premier worden. Deze moeten vlot verlopen zonder enige vertraging of hapering. Misschien wil ik er games op spelen zoals Minecraft, maar meer zal er niet mee gedaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo laag mogelijk, lager dan wat ik op het moment heb samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een optische drive, maar ik zie deze niet als nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor 16GB ram gaan, Ram is toch erg goedkoop op het moment. Daarbij wil ik een SSD om het systeem op te laten werken, een goed werkende processor, een HDD, een videokaart, behuizing, een moederbord, voeding, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen en duidelijkheid over het door mij samengestelde systeem. Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om de i7 voor een i5 te veruilen.
Mijn huidige lijstje is:
Met cadeaubonnen die ik nog heb kan ik de prijs naar beneden halen tot €773,-.
Het liefst zou ik deze nog wat lager hebben door eventueel het een en het ander te vervangen. Ik hoor graag van jullie.
Ik wil er vooral video's op gaan bewerken. Het gaat momenteel om 1080p video's, van maximaal 5 minuten. Maar later zou hij 4K moeten kunnen handelen. De programma's zullen vooral After Effects en Premier worden. Deze moeten vlot verlopen zonder enige vertraging of hapering. Misschien wil ik er games op spelen zoals Minecraft, maar meer zal er niet mee gedaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo laag mogelijk, lager dan wat ik op het moment heb samengesteld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een optische drive, maar ik zie deze niet als nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor 16GB ram gaan, Ram is toch erg goedkoop op het moment. Daarbij wil ik een SSD om het systeem op te laten werken, een goed werkende processor, een HDD, een videokaart, behuizing, een moederbord, voeding, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen en duidelijkheid over het door mij samengestelde systeem. Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om de i7 voor een i5 te veruilen.
Mijn huidige lijstje is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 321,50 | € 321,50 |
| 1 | MSI H110M PRO-D | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 224,95 | € 224,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 908,15 | |
Met cadeaubonnen die ik nog heb kan ik de prijs naar beneden halen tot €773,-.
Het liefst zou ik deze nog wat lager hebben door eventueel het een en het ander te vervangen. Ik hoor graag van jullie.