Nieuwe receiver (budget rond 500e)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yavel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09-2024
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede receiver met een budget tussen de 400 en 650 euro.
Enkele weken geleden heb ik 2 Dali Optikon 6 op de kop kunnen tikken en ik ben er nog altijd niet uit op welke receiver ik deze wil aansluiten.
Eerst viel m’n oog op een goede stereo versterker zoals de CAMBRIDGE CXA-60 en de NAD C356 Bee + MDC DAC (waar ik een zéér mooi aanbod voor kreeg)
Ik ben er echter nog steeds niet uit of ik voor een pure audio versterker (zoals bovenstaande) moet gaan, of een “allround” receiver met ook video opties die ik niet echt ga gebruiken.
Ik weet dat ik de komende jaren hoogstens een extra subwoofer ga aansluiten, dus meer dan 2.1 heb ik niet nodig.
Maar ik heb wel graag het gemak van spotify connect, airplay of gewoon radio. Iets wat ik op de NAD bv niet ga vinden, daar kan ik mbhv de DAC enkel USB op aansluiten.
Als ik voor een receiver zou kiezen dacht ik aan een Marantz SR5010, Denon x2200w, Yamaha RX-V677 of Onkyo TX-8150.
Wat denken jullie? Toch voor de NAD gaan en inboeten aan features of eerder voor één van bovenstaande receivers?

Alvast bedankt.